וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה ניצחה את קאזאן, ריאל מדריד את ז'לגיריס

קבוצתו של דיוויד בלאט גברה 64:71 על הרוסים ורשמה ניצחון שלישי ברצף בכל המסגרות, רבע אחרון מצוין העניק לבלאנקוס 59:74 על הליטאים. אולימפיאקוס הביסה את באסקוניה 62:92

רודי פרננדס ריאל מדריד מול ארתורס מילקניס ז'לגיריס קובנה. GettyImages
עדיין בתמונת המקום הראשון. רודי פרננדס/GettyImages

המחזור ה-18 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד יתקיים משחק צמרת מסקרן מאוד בין אולימפיאקוס לבאסקוניה (21:00, 5 לייב). במשחקים המוקדמים של היום, דרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו 64:71 את קאזאן, וריאל מדריד גברה 59:74 על ז'לגיריס קובנה.

דרושאפקה - קאזאן 64:71

הקבוצה של דיוויד בלאט המשיכה במומנטום החיובי והערב היא רשמה ניצחון שלישי ברצף בכל המסגרות. לאחר שלושה רבעים צמודים, שחקניו של בלאט נתנו גז ברבע האחרון וריצת 5:16 הספיקה לנצחון. בראד וונאמייקר בלט עם 16 נקודות, חמישה אסיסטים ושבעה ריבאונדים, אדריאן מורמן הוסיף 17 ושלוש חטיפות. קית' לנגפורד היה הקלע המוביל של הרוסים עם 16, אך קבוצתו המשיכה בכושר הרע שלה מחוץ לבית עם ההפסד השביעי בתשעה משחקים.

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 74:59

הבלאנקוס לא טיילו מול הקבוצה מתחתית הטבלה, אך שמרו על המאזן הטוב שלהם מול הליטאים ביורוליג (1:15). ז'לגיריס היתה במשחק במשך שלושה רבעים ועלתה לרבע האחרון בשוויון 53:53, אך אז התותחים של ריאל התחילו לעבוד, ובעיקר טריי תומפקינס שרשם שלוש שלשות רצופות. משם הסיפור כבר היה גמור, שחקניו של פבלו לאסו השיגו את נצחונם השלישי ברציפות במפעל והנחילו למארחת את ההפסד השלישי ברצף. אות'לו האנטר סיים עם 14 נקודות ושישה ריבאונדים, תומפקינס הוסיף 12 (4 מ-5 לשלוש). שמונה אסיסטים לסרחיו יול. אוגוסטו קלע 13 למפסידה.

אולימפיאקוס - באסקוניה 62:92

כנראה שההפסד של הבאסקים במחזור האחרון - השני שלהם בשמונת המחזורים האחרונים - פגע קשות בקבוצה, שהושפלה על ידי היוונים. אולימפיאקוס פתחה את המשחק בטירוף ורשמה 17:24 ו-11:26 בשני הרבעים הראשונים. היוונים התעלו גם ברבע השלישי על היריבה בדרך לניצחון רביעי ברציפות ביורוליג. חמישה משחקני אולימפיאקוס קלעו בספרות כפולות. ואסיליס ספאנוליס סיים עם 12 ושבעה אסיסטים גם גאורגיוס פרינטזיס וקוסטאס פפאניקולאו סיימו עם 12 נקודות. שיין לרקין הוביל את קלעי המפסידה עם 12 נקודות גם כן.

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מאזן 8:10. בלאט/GettyImages

אולימפיאקוס - באסקוניה (21:00, 5 לייב)

מפגש בין שתייםמהקבוצות הטובות במפעל. הריצה של הבאסקים נעצרה מעט במחזור האחרון עם הפסד לדרושאפקה, שהיה השני שלהם בשמונת המחזורים האחרונים, והם ירצו לחזור לנצח במשחק הצמרת ולנקום באולימפיאקוס על הפסד הבית מהסיבוב הראשון. היוונים מגיעים לאחר שלושה ניצחונות יורוליג רצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully