וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ליאונל מסי מאוד מרוצה מהחוזה שברצלונה תציע לו

הארכת החוזה של הפרעוש מתקרבת ולפי התקשורת המקומית, ההצעה תואמת את הציפיות שלו. אביו: "אין סכנה שהוא יעזוב". ברצלונה עקפה את ריאל בדירוג הקבוצות עם ההכנסות הגבוהות בעולם

one

אחרי שראתה את ריאל מדריד מפסידה תוך ימים ספורים גם בליגה וגם בגביע, ברצלונה מנסה לצבור מומנטום כדי לסגור פערים מהיריבה הגדולה. הערב (חמישי, 22:15, ספורט 1 ו-HD), הדאבליסטית תתייצב באצטדיון השנוא עליה ביותר בשנים האחרונות, אנואטה, בניסיון לקטוע במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר נאחס של קרוב לעשור.

הפעם האחרונה בה ברצלונה יצאה ממשחק חוץ מול ריאל סוסיאדד עם ניצחון הייתה אי שם במאי 2007, כאשר העונה בליגה, לפני כחודשיים, היא הסתפקה ב-1:1 שהושג משער שוויון של ליאונל מסי.

עוד בנושא:

חמישי בגביע: ניימאר צפוי לחזור להרכב ברצלונה מול ריאל סוסיאדד
זינדין זידאן: "האחריות היא עלי, אהיה חייב למצוא פיתרונות"
גביע המלך: סלטה ויגו ניצחה 1:2 את ריאל מדריד במשחק הראשון ברבע הגמר

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
לא הולך לשום מקום. מסי/GettyImages

לקראת המשחק הערב, בבארסה דאגו להכשיר את כל הטריו הגדול שלהם, כאשר מסי יעלה לצד ניימאר ולואיס סוארס בחלק הקדמי. בבוקר המשחק עסקו בתקשורת הקטלאנית בעיקר בהארכת החוזה המתקרבת של הפרעוש, שתשים קץ לכל מיני שמועות לא ממש ריאליות על מעבר, שמועות שצצו לאחרונה.

ב"ספורט" טוענים כי מסי מאוד מרוצה מהמתווה שהוצע לו במסגרת החוזה החדש והוא מחכה בהתרגשות לקבל את ההצעה גם בכתב ובאופן רשמי. הארגנטינאי מאמין שהחוזה החדש ישאיר אותו בקאמפ נואו עד לסוף הקריירה. מסי רוצה לשמוע מהנהלת המועדון מה התכנון לשנים הקרובות ולא רוצה לעבור לשום מועדון אחר, כאשר ב"אל מונדו דפורטיבו" הוסיפו כי הוא ואביו רגועים לחלוטין ומשוכנעים שההצעה שתתקבל תהיה תואמת לציפיות שלהם. "אין שום סכנה שליאו יעזוב את ברצלונה", אמר אביו חורחה.

בינתיים, ברצלונה עקפה את ריאל מדריד בדירוג הקבוצות עם ההכנסות הגדולות בעולם. ריאל, שהובילה את הדירוג במשך 11 שנים ברציפות, הפסידה את המקום הראשון למנצ'סטר יונייטד (689 מיליון יורו רווחים), כאשר בארסה במקום השני (620.2 מיליון) ואלופת אירופה רק שלישית (620.1). בהמשך הרשימה: באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן, ארסנל, צ'לסי, ליברפול ויובנטוס, שסוגרת את הטופ 10. לסטר אגב, השתחלה למקום ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully