וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב רדפה אחריי שנתיים, לא קיבלתי מה שרציתי"

19.1.2017 / 13:25

עדן בן בסט הוצג בהפועל חיפה ודיבר על האקסית: "מנעו ממני לעבור כמה פעמים. יודע מה אני שווה ומה יכולתי לתרום". גם שיימן הוצג. כץ: "שיימן ובן בסט יהיו המנהיגים לשנים הקרובות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קשר הפועל חיפה פיליפ יאזביץ' חתם הבוקר (חמישי) על התרת חוזהו בהפועל חיפה. הפתרון למשבר הגיע בתום ועדת משמעת שנערכה לשחקן אמש בקריית חיים בסיומה סוכנו אדם קידן ונציג ארגון השחקנים ניר אלון הציעו פשרה שהתקבלה על ידי הבעלים יואב כץ. כעת מחפש ניר קלינגר זר נוסף לקבוצה. על ההחלטה לשחרר את השחקן פורסם בוואלה! ספורט.

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט עם המאמן דני גולן. יוסי ציפקיס
אימון בכורה. בן בסט/יוסי ציפקיס

החלוץ עדן בן בסט ערך אימון בכורה הבוקר. לאימון הגיע הבעלים יואב כץ, שמאוחר יותר השתתף גם במסיבת עיתונאים לרגל החתמת השחקן, בה גם הוא וגם שמואל שיימן הוצגו.

כץ אמר: "אנחנו גאים לצרף את מספר 18 שמואל שיימן וגם את בן בסט, שיקבל את הספרה 9. אנחנו שמחים שהם עברו לשחק כאן. שמואל ועדן מנהיגים של הקבוצה לשארית העונה ושנים רבות קדימה. אנחנו בטוחים שהם יעבדו חזק מהאימון הראשון".

כץ סיפר על המשא ומתן עם השניים: "את עדן אנחנו מכירים. השנים הכי יפות שלו היו בהפועל חיפה. בשיימן התאהבתי. הוא עשה מעל ומעבר כבר במשחק הראשון".

כץ נשאל על עתידו של שלומי ארבייטמן: "בשנים שבהם חיזקנו את הקבוצה בהרבה חלוצים הצלחנו. ארבייטמן יישאר פה בעונה הבאה. הוא ולאלה מאושרים".

כץ דיבר על הקהל וסיכם: "הפועל חיפה חמישית מבחינת כמות הקהל. האיצטדיון עושה את זה דליל. ללא ספק, יש הרבה דרך ללכת קדימה. אני מקווה ששני השחקנים שלצדי יהיו כאן להרבה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. יוסי ציפקיס
מתרגל לאדום. בן בסט/יוסי ציפקיס

בן בסט דיבר על הביקורות מצד מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים: "אני לא חייב הסברים לאף אחד, אבל רוצה להתנצל אם פגעתי במישהו. מעריך כל אחד שדיברתי איתו. החלטתי ללכת עם הלב. אני לא כועס על אף אחד. הם אנשים מבוגרים ממני".

על מכבי תל אביב אמר: "היו תקופות טובות וטובות יותר. לא קיבלתי מה שרציתי. הם רדפו אחריי שנתיים כששיחקתי בצרפת. אני יודע מה אני שווה ומה יכולתי לתרום למכבי. זאת ההזדמנות להודות ליואב כץ שנתן את הטוב ביותר שיכולתי לבקש. לא מצאתי את עצמי במכבי. ג'ורדי עשה בשבילי הרבה, אני מעריך אותו על כך. מנעו ממני כמה פעמים במכבי לעבור קבוצה. כל חלון עלה ספק אם אני עובר או נשאר. לא קיבלתי שום הצעה מעולם. אפשר לומר עליי הכל אבל נשארתי מקצוען. אני טופח לעצמי על השכם".

שיימן אמר: "לא חיפשתי לעזוב את הפועל. המצב לא היה טוב ולא הרגשתי שרוצים שאשאר. יואב נתן הצעה טובה ובאתי. הייתה לי הצעה ממכבי פתח תקוה והחלטתי להגיע לכאן".

בן בסט הוסיף: "דלת הנבחרת פתוחה לכולם. לא משנה מאיזה קבוצה הוא בא. הפועל חיפה זה בית, משפחה. בגיל תשע הייתי בבית הספר לכדורגל בקריית חיים. אני אחד כזה שכל החיים כשנתנו לו החזיר חזרה. היו לי התלבטויות אבל צשהו פה 'דגדג' לי. הבנתי בשיחה איתו שפה אני רוצה להיות וזה מה שהכריע".

דני גולן סיכם: "אני מברך את שיימן ובן בסט שהגיעו למועדון שרצה אותם יותר מאחרים. נמצא את התלכיד הנכון. יש לנו עליות וירידות בתוך המשחק. צריך לשפר את משחק ההגנה שלנו. כרגע צמרת זה לא ריאלי. אנחנו קבוצה חזקה שיכולה להיכנס לסוג של רצף".

החלוץ זרקו קוראץ' אמור להגיע בימים הקרובים לארץ וידרוש מהקבוצה לשוב להתאמן. השחקן טוען כי החלים מהקרע ברצועה והוא כשיר לשחק.

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט, הבעלים יואב כץ. יוסי ציפקיס
"מכבי תל אביב? היו תקופות טובות יותר וטובות פחות". בן בסט וכץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully