וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "יש ימים כאלה, נותר לי רק להוריד את הכובע"

הסרבי פרגן לדניס איסטומין, שהדיח אותו מאוסטרליה כבר בסיבוב השני: "הוא לא הראה לחץ בשום שלב במשחק". המדורג 117: "זה הניצחון הגדול בקריירה שלי ". וגם: מספרי הסנסציה האדירה

AP

עולם הטניס עוד מנסה לעכל את הסנסציה האדירה שהתרחשה הבוקר (חמישי), כאשר האלוף המכהן נובאק דג'וקוביץ' הודח כבר בסיבוב השני אחרי מותחן של קרוב לחמש שעות מול המדורג 117 בעולם דניס איסטומין. זה היה בסך הכול הניצחון השני בקריירה של האוזבקי על מדורג טופ 10 ב-34 משחקים. הסרבי, שזכה בגרנד סלאם במלבורן שש פעמים בעבר, ספג הפסד ראשון אי פעם בגרנד סלאם לשחקן שמדורג מחוץ למאייה הראשונה בעולם. הוא ביצע תשע שגיאות כפולות (לעומת שלוש בלבד של איסטומין) וביצע 72 שגיאות בלתי מחוייבות.

דג'וקוביץ' דווקא היה מחוייך בסיום, וכשנשאל "מה תיקח איתך מהמשחק?", ענה בהלצה "את התיקים שלי, אני הולך הביתה". "אם הם לא היו מאמינים שהם יכולים לנצח", הוסיף, "הם לא היו עולים למשחקים מולי או מול שחקנים אחרים מהצמרת. ברור שדניס היה האנדרדוג היום, אבל הוא לא הראה לחץ בשום שלב במשחק. הוא מאוד מנוסה ואולי הוא לא שיחק המון משחקים גדולים, אבל הכול התחבר לו. זה היה היום הנכון והרגע הנכון עבורו והוא היה יותר טוב ממני.

"יש ימים כאלה שאתה לא מרגיש כל כך טוב ולא נכנס לקצב והיריב שלך מרגיש את המשחק מצוין. זה חלק מהעסק. הרגשתי במערכה השלישית יותר נוח והייתה לי נקודת שבירה קלה שפספסתי בתחילת המערכה הרביעית, אבל כל פעם שהוא היה צריך הוא השיג נקודה גדולה או רשם הגשה נהדרת ונותר לי רק להוריד את הכובע".

טניסאי אוזבקי דניס איסטומין. AP
מאושר. דניס איסטומין/AP
טניסאי אוזבקי דניס איסטומין, טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
לחיצת יד חמה בסיום. נולה ואיסטומין/AP

"אני מרגיש רע עבור נובאק", אמר בסיום המנצח המאושר, "כי שיחקתי כל כך טוב היום. הפתעתי את עצמי עם התוצאה הזו. אני רוצה להודות לצוות שלי. אימא, את עושה עבודה טובה. תודה גם לקהל, היה מדהים. אני כל כך נרגש וקשה לי לדבר, אבל אני רוצה להודות לכל מי שבא הנה ותמך בי. היה קשה מאוד, מהמערכה השלישית הרגשתי התכווצויות ברגל, אז אני לא יודע איך החזקתי מעמד. זה היה משהו מיוחד. זה הניצחון הגדול בקריירה שלי והוא כל כך חשוב. אני מרגיש עכשיו שאני יכול להתמודד עם החבר'ה האלה ולהיות ברמה שלהם".

מספרי המשחק

* זו הפעם הראשונה מאז 1997 שאלוף אוסטרליה המכהן מודח לפני הסיבוב השלישי. אז הודח מאמנו לשעבר בוריס בקר כבר בסיבוב הראשון.

* זה היה בסך הכול הפסדו השני של דגו'וקוביץ' לשחקן מחוץ למאייה הראשונה בשבע השנים האחרונות.

* דניס איסטומין העפיל בפעם השלישית בקריירה לסיבוב השלישי באוסטרליה (אחרי 2010, ו-2014).

* דניס איסטומין קיים 34 משחקים בקריירה נגד שחקנים מהטופ 10, זה היה בסך הכול ניצחונו השני.

* הפסדו האחרון של נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב שני של גרנד סלאם היה ב-2008, בווימבלדון, מול מראט סאפין.

* זה היה הפסדו הראשון של נובאק דג'וקוביץ' בגרנד סלאם לשחקן מחוץ למאייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully