וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא יהיה הוגן לזרוק את המאמן החדש למים, אעזור לו בהתחלה"

19.1.2017 / 10:45

מכבי תל אביב ערכה את המסע"ת השבועית, עדיין ללא מאמן קבוע. ההולנדי: "מעדיף ששחקנים ידברו פחות מאשר שידברו יותר. קשה לקחת את ההחלטות הנכונות כל הזמן. בן בסט? אני בטוח שהוא יכבוש הרבה בקבוצתו החדשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין ללא מאמן. קרויף עם טיבי והדובר עופר רונן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, עדיין ללא מאמן קבוע במקומו של שוטה ארבלדזה שפוטר. גם היום נכח במסיבת העיתונאים המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, שעמד על הקווים בשני המשחקים הקרובים של הצהובים, שיפגשו ביום ראשון את בני סכנין.

עוד בנושא

הפועל באר שבע בעקבות דור פרץ, אנטליהספור הגישה הצעה על דור מיכה
שחרורו של בן בסט יחסוך למכבי תל אביב כ-1.5 מיליון שקל
קרויף טוען: מספר שחקנים קיבלו הצעות, בן חיים לא יימכר בינואר
גולסה התעלה מעל הבלגן, שיש לא ירצה לזכור את המשחק: הטופ והפלופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אעזור למאמן החדש להכיר את השחקנים". קרויף עם טיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מה שקורה פה זה התהליך", אמר קרויף. "אנחנו יודעים את מי אנחנו רוצים לתפקיד המאמן ואנחנו עובדים על זה. אני מקווה שההודעה תצא בקרוב ואתם יודעים איפה תוכלו למצוא אותה. יש לנו יריבה לא קלה בדמות בני סכנין ויהיה לא הוגן לזרוק את המאמן החדש ישר למגרש לבד, אז בכל מקרה בימים הראשונים שלו נעבוד בשיתוף פעולה מבחינת אימון הקבוצה. המשימה שלי היא לעזור למאמן החדש להכיר את השחקנים וזה הגיוני, כי כל מאמן צריך תקופת הסתגלות".

ההולנדי הוסיף: "כשיש לך סגל של 20 שחקנים, אתה צריך להשתמש בהם. להשתמש רק ב-11 שחקנים זו חשיבה שמתאימה ללפני 30 שנה. אני מאמין שצריך אסטרטגיה שונה לכל משחק, לפעמים היא נשמרת מהמשחק הקודם, אבל צריך לחשוב על כל משחק בנפרד".

על טל בן חיים החלוץ שלא מתראיין: "מהיום שהגענו הנה, ניסינו לחתוך את הקשרים האישיים בין השחקנים שלנו לבין התקשורת. אני חושב שזה לא מקצועי, בטח כשמדובר בדברים פרטיים מתוך חדר ההלבשה, כמו מה המאמן אמר במחצית. אסור לתת לתקשורת דברים כאלה ואם אני צריך לבחור, אני מעדיף שהשחקנים ידברו פחות מאשר יותר. למרות זאת, אם נבקש ממנו לעשות משהו עבור התקשורת, הוא יצטרך להיות זמין לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"שמח שהקהל חזר להיות מאחורינו". טיבי/קובי אליהו

על התקרית מול סכנין בחצי גמר הגביע אשתקד ועל הדרבי: "לשופט יש את האחריות לעצור את המשחק ולא לשחקנים. הוא זה שמחליט מתי שחקן נפצע והאם צריך לעצור. אם מדובר בפציעה חמורה, כמו שקרה עם פגיעת הראש בדרבי, גם השחקנים יודעים לעצור בעצמם. אני לא חושב שהתקרית מהשנה שעברה תשפיע על המשחק הקרוב. התיקו בליגה בסיום העונה שעברה כבר היה 'הנקמה' של סכנין, כי הוא עלה לנו באליפות. דרבי הוא משחק מלא תשוקה ורגשות ואתה יודע שהוא יהיה קשוח. אף פעם לא שיחקתי דרבי רגוע והקשיחות נקבעת לפי הדרך בה השופט מגיב בהתחלה. אם הוא לא מגיב לה, המשחק הופך לקשוח יותר ויותר".

קרויף סיכם: "אם אתה מנצח, הכול נראה כמו החלטות נכונות ואם אתה מפסיד, אז לא. קשה לקחת את ההחלטות הנכונות כל הזמן. לא אגיד שום דבר שלילי על ההחלטות של שוטה. השיפור במשחקים האחרונים לא קשור אליו או אליי, אלא לאנרגיות שהשחקנים מצאו לאחרונה מחדש. עדן בן בסט תמיד היה בחור חיובי כאן. יש כאלה שהכדור פוגע להם בקורה והולך פנימה ויש כאלה שהוא פוגע בקורה והולך החוצה. אני בטוח שהוא יכבוש הרבה במועדון החדש שלו ואולי נחשוב 'מה קרה פה?', אבל זה קורה וזה היה הרגע הנכון להיפרד. הוא עבד קשה עד הרגע האחרון אצלנו והיה חלק חשוב מהסגל".

איתן טיבי אמר: "אנחנו לא צריכים להסתכל על הפועל באר שבע. זה הכי נכון לעשות בתקופה כזו. אומנם היכולת עוד לא חזרה, אבל אנחנו צוברים נקודות ואני מקווה שנמשיך ככה. זה הכי חשוב כרגע. המשחקים מול סכנין אף פעם לא קלים. אין ספק שהיו רעשי רקע מכיוון הקהל וזה הפריע לנו, כי אנחנו לא רגילים לזה ובתור שחקנים, זה משהו שאתה לא רוצה. אבל אנחנו צריכים להתמודד עם כל סיטואציה ואני שמח שהקהל חזר להיות מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully