וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה צעדים שיעזרו לך להפוך מחובבן למקצוען בפוקר

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

15.2.2017 / 15:30

גבש לך שגרת משחק, למד את יריביך, עבוד קשה יותר מאחרים, התנסה בטורנירים גדולים. חלמת להפוך את התחביב שלך למקצוע? הפסק לחלום ותתחיל לפעול. הנה שישה צעדים שיעזרו לך להגשים את החלום

חברים משחקים פוקר. ShutterStock
כיף לשחק עם החבר'ה, אבל אפשר לקחת את המשחק צעד קדימה/ShutterStock

מי מאיתנו לא שיחק פוקר עם חברים בשלב כלשהוא בחייו? פוקר הוא אחד המשחקים הכי נפוצים ופופולריים, בעיקר בקרב הגברים שבקרבנו. אז יכול להיות שאתה שחקן פוקר מצוין, וגם עושה לא מעט כסף במשחקים השכונתיים, אבל חשבת פעם איך להפוך את התחביב שלך למקצוע? הנה שישה צעדים שיהפכו אותך מחובבן למקצוען.

אתה חייב ללמוד מהשחקנים הטובים ביותר ולשם כך נדרש ממך להשקיע זמן יקר בצפייה באימון פוקר ברשת. צפה בוידאו, בהדרכות וכן, אפשר גם לקחת שיעורים פרטיים

הפסק לחלום, התחל לחיות - הדבר שמפריד בין הילדים לגברים הוא האמונה בעצמנו וההחלטות שאנו לוקחים בהתאם אליה. אז קחו עצה מוולטר מיטי - תפסיקו לחלום ותתחילו לחיות. אם אתה מתכוון להפוך לשחקן פוקר מקצועני, אתה חייב ללמוד לקחת סיכונים ולהתחיל לגרום לדברים לקרות.

אימון - אז איך תשדרג את רמת המשחק שלך לרמה של מקצוען? ובכן, אם אתה רוצה להיות טוב יותר מאחרים, אתה חייב ללמוד מהשחקנים הטובים ביותר ולשם כך נדרש ממך להשקיע זמן יקר בצפייה באימון פוקר ברשת. צפה בוידאו, בהדרכות וכן, אפשר גם לקחת שיעורים פרטיים. אחרי שעשית את כל זה, נצל את הזמן כדי לנתח את המשחק שלך ולא כדי לשחק.

עבוד קשה יותר מכל אחד אחר - משחק הפוקר לא שונה מכל דבר אחר שבו אתה רוצה להצטיין בחיים. אם אתה רוצה להיות מקצוען, אתה צריך להיות או בר מזל או לעבוד קשה יותר ממתחריך. בהתחשב בעובדה שמזל עשוי לעזור לך רק לטווח הקצר ומיומנות תפעל לטווח הארוך, תמיד רצוי לעבוד על רמות המיומנויות שלך ולא להסתמך על התקפי מזל ברי חלוף שלא יתגמלו אותך לטווח הארוך ולא יהפכו אותך לשחקן טוב יותר.

חברים משחקים פוקר. ShutterStock
במקום להסתכל ביד שלך לפני שמגיע תורך, הקדש את זמנך להתבוננות ביתר השחקנים/ShutterStock

גבש לעצמך שגרת משחק קבועה ותדבוק בה - לכל שחקן פוקר מקצוען יש את האסטרטגייה ודרך המשחק שלו. על מנת להצליח אתה חייב לגבש לעצמך זהות ודרך פעולה. שמור על קור רוח ואם רואים שאתה מתרגש מהמעמד, דאג להסתיר את עיניך. אל תסתכל על היד ההתחלתית לפני שהגיע תורך על מנת לא לנדב מידע ליריביך, שחק לאט וקח את הזמן גם אם ברור לך מהו המהלך שאתה עומד לעשות.

למד את יריביך - כל שחקן פוקר מתחיל יודע שהוא חייב להסוות את עצמו ולהסתיר כמה שיותר ממתחריו ועדיין - כדי לנצח את יריביך אתה חייב להתבונן וללמוד אותם עד כמה שאפשר. במקום להסתכל ביד שלך לפני שמגיע תורך, הקדש את זמנך להתבוננות ביתר השחקנים כשהם מביטים ביד שלהם. נסה להבין האם השחקן מתחבר ליד שלו או מאבד עניין ולמד את מהלכיו - האם הוא סיכן הרבה כשהיה חלש או חזק ומתי הוא סיכן מעט? למד את מהלכי היריבים ונסה ללמוד מהם בסשן הבא.

נסה לזכות בטורניר גדול בשלב מוקדם של הקריירה שלך - לסיום, הצעד הכי חשוב שלך בדרך להפיכתך למקצוען הוא להשתתף בטורניר גדול וגם לזכות בו בשלב כמה שיותר מוקדם בקריירה שלך. הדרך הקלה ביותר להפוך למקצוען היא להשיג תוצאה טובה בטורניר גדול, להגדיל את סכום הכסף שלך ובעיקר לצבור ביטחון לקראת ההמשך. מעתה והלאה השמיים הם הגבול, אז שיהיה בהצלחה.

עוד בנושא:

גלו האם אתם מספיק טובים להשתתף בטורניר הפוקר של וואלה! NEWS

מה אומרת עליך שפת הגוף במהלך משחק פוקר?

מ-86 דולר ל-2.5 מיליון: הבלופים המטורפים בהיסטוריה של הפוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully