וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז חתם עד לסיום העונה

שחקן שישי מצטרף בינואר לנועלת הטבלה: החלוץ שכיכב במועדון בין 2010 ל-2013 ושיחק בעונה החולפת בליגה ה-2 בסין, עבר את הבדיקות וינסה להשאיר את האדומים בליגה: "ההחלטה הכי קלה בקריירה". הבדיחות ברשת לא איחרו להגיע. אלטמן יעזוב אחרי שבת, עמית ביטון חתם

ברני ארדוב

טוטו תמוז חוזר להפועל תל אביב. החלוץ, שכיכב במדים האדומים בין 2010 ל-2013 ושיחק בליגה השנייה בסין בעונה שעברה, חתם היום (חמישי) באמצעות סוכנו שחר גרינברג אצל נועלת הטבלה בליגת העל עד לסיום העונה (בלי אופציה). בניגוד לכמה מקרי עבר, הפעם תמוז צלח את הבדיקות הרפואיות ושב לכדורגל הישראלי.

לאחר החתימה אמר תמוז לאתר הרשמי של האדומים: "זו ההחלטה הכי קלה בקריירה שלי. כולם יודעים כמה המועדון והאוהדים יקרים לי. אני בא לעשות הכול בשביל להחזיר את המועדון למקום הראוי לו. זה הזמן שלי להחזיר לכולם על האהבה וההערכה שתמיד העניקו לי. אני נרגש לחזור ומחכה כבר לפגוש את הקהל האדום".

הקבוצה של מנחם קורצקי מנסה להתחזק בימים אלה, בשעה שעוד ועוד שחקנים עוזבים אותה בשל המצב הכלכלי. תמוז בן ה-28 יהיה השחקן השישי שמצטרף למועדון בחלון ההעברות של ינואר. ב-88 משחקי ליגה בהפועל תל אביב הוא כבש 44 שערים וזכה עם הקבוצה בשני גביעים.

עוד בנושא

אדי גוטליב הגיש תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב. בנבנישתי חתם
ארון שוינפלד דורש לחדש את הליך הבוררות נגד הפועל תל אביב
פיפ"א הודיעה: התביעות נגד הפועל תל אביב מושהות לצורך בדיקה מחדש
עומרי אלטמן פנה לבית המשפט: דורש מענק חתימה בסך מיליון שקל

טוטו תמוז מוצג כשחקן הפועל תל אביב עם סוכנו שחר גרינברג. הפועל תל אביב, אתר רשמי
תראו מי חזר. תמוז שוב אדום/אתר רשמי, הפועל תל אביב

עמית ביטון, בלמה בן ה-20 של הפועל באר שבע ובנו של שחקן העבר שמעון ביטון, חתם הבוקר בהפועל תל אביב אחרי שעבר בהשאלה עד לתום העונה. ביטון הפך להחתמה החמישית של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי אור אוסטוינד, שחר הירש, חסן אבו זייד וסער בנבנישתי. בנוסף, מנחם קורצקי רוצה את דניאל בורחל וקיימת אפשרות שהמגן יצטרף כבר בימים הקרובים. לאחר החתימה אמר ביטון: "אני שמח להצטרף להפועל תל אביב, מודה למנחם קורצקי על האמון בי ומקווה לעזור לקבוצה לעמוד במשימות שלה עד תום העונה".

אחרי הבשורות הלא נעימות על התביעות של אדי גוטליב וארון שוינפלד, קצת בשורות טובות בהפועל תל אביב. החלוץ עומרי אלטמן, שלקח חלק במשחק האחרון מול מכבי תל אביב בדרבי רק לאחר שבוטח לכמה שעות, ישחק גם נגד הפועל אשקלון בשבת ב-18:15, זאת לאחר שהמועדון ביטח אותו לקראת המשחק.

בכל מקרה, המשחק מול הפועל אשקלון צפוי להיות האחרון של אלטמן במדים האדומים לפני המעבר לקבוצה אחרת. בסביבתו של השחקן מעריכים שאו שהוא יחתום במכבי חיפה על חוזה ארוך טווח, או שייצא לספרד. בכל מקרה, אם בית המשפט ייתן הוראה לשחררו מהפועל תל אביב, הוא כנראה ייכנס למשא ומתן עם מכבי חיפה. אם הוא לא ישוחרר מהאדומים, סוכנו ינסה להוציאו לחו"ל שכן בחוזהו סעיף יציאה לחו"ל ללא תמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב עמית ביטון. ברני ארדוב
אימון בכורה. ביטון/ברני ארדוב

לקראת המשחק מול אשקלון בשבת אמר המאמן מנחם קורצקי: "זה משחק מאוד חשוב, אנחנו חייבים נקודות. בכל מצב יש לחץ". המאמן הוסיף: "במקביל לשמירה על שגרת האימונים, צריך גם למצוא שחקנים ולהכין אותם למשחק, אז יש לנו הרבה דברים לעבור. זה חלק מהתקופה הזו ואנחנו עובדים קשה ולא מתלוננים".

קורצקי מסרב להרים ידיים: "לא חשוב מה תהיה התוצאה נגד אשקלון, כלום לא יהיה גמור. הליגה עוד ארוכה ויש רצון מאוד גדול של הבעלים לחזק את הקבוצה ולהשאיר אותה בליגה". על תביעות השחקנים אמר: "לא שמעתי מהשחקנים שהם לא רוצים להיות פה, אני יודע שיש בעיות עם החוזים שלהם ואני גם יודע שהם רוצים להיות פה אם העניינים הכלכליים שלהם יסתדרו. ראינו במשחק האחרון שכשיש משחק, הם שמים הכל בצד. גוטליב פצוע וגם שוינפלד סובל מסוג של פציעה, אז אי אפשר להיות מאוכזב משום דבר. אני מבין את המצב שהם היו בו, השחקנים פה חוו טראומה. אנחנו עושים הכל כדי שהכל יסתדר. אם השחקנים יהיו כשירים, הם ישחקו".

לסיום אמר המאמן: "השחקנים שהבאנו הם שחקני ליגת העל. נכון שהם לא שיחקו בקבוצות שלהם, אבל הם שחקני ליגת העל. אנחנו צריכים להבין שאין שחקנים בשוק ולנו אין שחקנים בכלל, אז אנחנו לא יכולים להתפנק. אני מכיר את השחקנים שאנחנו מביאים ואני סומך עליהם שיעזרו לנו להישאר בליגה. אנחנו לא חושבים על שום דבר מעבר לכך".

ברשת הגיבו בצורה משעשעת לחתימה של תמוז בהפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully