וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תפנה לוועדה למעמד השחקן בנוגע לדמי השבחה מבאר שבע על חלאיילה

19.1.2017 / 12:01

במועדון רוצים לקבל כסף מהפועל באר שבע, בהתאם לפסק הבורר: "גידלנו את השחקן". עלא אבו סלאח הודיע לסכנין: אני לא מקבל שחרור משבאב אל חליל, בקבוצה יחפשו בלם אחר

עלא אבו סלאח, בני סכנין. יוסי ציפקיס
לא יגיע העונה. אבו סלאח/יוסי ציפקיס

הבלם עלא אבו סלאח הודיע לראשי בני סכנין שקבוצת שבאב אל חליל מהליגה הפלסטינית מתעקשת שלא לשחררו. המשמעות היא שנכון לעכשיו, השחקן לא יכול להצטרף בחזרה למועדון נעוריו.

הקבוצה מחברון הודיעה לאבו סלאח שלא תאפשר לו להשתחרר עד לסיום העונה ובסכנין, שם מאוכזבים מאוד מהסיטואציה, יחפשו כעת בלם אחר. בקבוצה יבדקו עם מכבי חיפה האם היא מוכנה לשחרר את עאיד חבשי או איאד אבו עביד. במקרה שחיפה תסכים, אחד מהשניים יגיע. בקבוצה אף רוצים להחתים על חוזה לשנתיים וחצי את עטאא ג'אבר וכבר לחיפה ולשחקן בנושא.

בנוסף, בסכנין ממשיכים לחפש אחר חלוץ כאשר המאמן יוסי אבוקסיס בוחן ביצועים של כמה חלוצים שהוצעו לקבוצה וייתכן כי אחד מהם יגיע אף להתרשמות בארץ.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "לא יהיה הוגן לזרוק את המאמן החדש למים, אעזור לו בהתחלה"
עזרא: "בית"ר תקבל חן עזרא טוב", זגורי: "כילד ישבתי במזרחי"
טוטו תמוז סיכם בהפועל תל אביב, עמית ביטון חתם

שחקן הפועל באר שבע אמיר חלאיילה עם אבי נמני, מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
סכנין רוצה עליו כסף. חלאיילה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

סכנין תפנה לוועדה למעמד השחקן על מנת שזו תכריע האם הקבוצה זכאית לקבל סכום כספי מהפועל באר שבע כדמי השבחה עבור אמיר חלאיילה. בסכנין טוענים שלפי פסק הבורר, ששחרר את חלאיילה מהקבוצה, הם זכאים לתמורה כספית.

ראשי הקבוצה כבר פנו לייעוץ משפטי ואף שקלו לא להעניק את השחרור לבאר שבע, כאשר בשלב זה נראה שהיועצים המשפטיים נוטים להורות לראשי המועדון לחתום על השחרור ובמקביל לפעול משפטית: "גידלנו את השחקן, כך שאנחנו זכאים לקבל כסף", אמר גורם בכיר בסכנין, "באר שבע תצטרך לשלם לנו. כמה? כנראה המוסדות המשפטיים כבר יחליטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully