וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק התעלם מקווין דוראנט: "אל תגידו שלום לפחדן הזה"

כוכב OKC החליף במהלך המשחק כמה מילים עם האקס ("אנחנו לא מדברים") ודרש מחבריו להתעלם ממנו בסיום. על העבירה הקשוחה של פאצ'וליה עליו אמר ווסטברוק: "עוד אכניס לו בחזרה". וגם: חשש לפציעה קשה לרודי גיי, עומרי כספי הביע תמיכה בחברו, בן סימונס יחזור מוקדם מהצפוי?

AP

בתחילת העונה, קווין דוראנט כבר אירח את החברים לשעבר מאוקלהומה סיטי. זה נגמר עם 39 נקודות של KD וניצחון מוחץ. גם הלילה (בין רביעי לחמישי), זה לא ממש היה כוחות. גולדן סטייט ניצחה 100:121 באורקל ארינה ודוראנט התעלה שוב, הפעם עם 40 נקודות אותן השיג ב-16 זריקות בלבד מהשדה.

בעוד קצת פחות מחודש, דוראנט יגיע לביקור ראשון באוקלהומה סיטי ועוד קודם לכן, הוא והחבר שהפך לאויב ראסל ווסטברוק (שרשם הלילה עוד טריפל דאבל, אבל עשה זאת באחוזים רעים מאוד ושוב הגיע ל-10 איבודים, כולל עבירת צעדים מביכה מאוד), ייפגשו בחדר הלבשה אחד, במשחק האולסטאר. לפי מה שקרה במפגש ביניהם הלילה, הולך להיות רותח בחדר ההלבשה הזה.

עוד בנושא:

גולדן סטייט הביסה את אוקלהומה סיטי, פציעה קשה לרודי גיי
נייט רובינסון: "לא מבין למה קליבלנד לא מזמינה אותי להצטרף"
השנים לא מחקו את הבושה: חזרה לסדרת גמר המערב ב-NBA ב-2002

זאזה פאצ'וליה גולדן סטייט ווריירס מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
הולך להיות חם בחדר ההלבשה של המערב, בעיקר אם גם פאצ'וליה יהיה שם/רויטרס

דוראנט ו-ווסטברוק החליפו מבטים אחרי דאנק של כוכב OKC ובהמשך גם ניהלו שיחה קצרצרה על הפרקט, שיחה שאף אחד משניהם לא הסכים לספר לאחר המשחק מה נאמר בה. מה שכן הצליחו כולם לשמוע היה את ווסטברוק צועק עם הירידה מהפרקט לאחר ההפסד לעבר חבריו: "אל תגידו שלום לפחדן הזה" (ואם לכתוב את האמת, ווסטברוק השתמש בביטוי "Bitch ass nigga"). לעיתונאים ששאלו האם הוא ודוראנט מדברים בימים אלה, השיב ווסטברוק בקצרה: "ממש לא".

"אי אפשר להתעלם מן הסתם מההיסטוריה של KD עם OKC", אמר סטף קרי, שזז הצידה לטובת ההצגה של דוראנט, "זה היה אחד המשחקים האלה בהם האינטנסיביות גבוהה מאוד ואתה רוצה להשיג את הניצחון בכל מחיר".

אם לא די בכך, מי שעוד עשוי להיות בנבחרת המערב לאולסטאר הוא שחקן הווריירס, זאזה פאצ'וליה. בשניות הסיום של המחצית, הגיאורגי ביצע עבירה קשוחה מאוד בחסימה על ווסטברוק, שעף לפרקט וקם בזעם. זאזה הוסיף מבט חודר לעבר שחקן הת'אנדר, שלאחר המשחק אמר: "אני עוד אכניס לו בחזרה על זה. אני לא משחק בשטויות האלה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
דאנק ומבט לדוראנט, וטראש טוק בסיום. ווסטברוק עולה לסל/רויטרס

* אם לא די בהפסד הביתי הדרמטי 106:100 מול אינדיאנה, שהציב את סקרמנטו בפיגור משחק וחצי מהמקום השמיני במערב, הקינגס חוששים שרודי גיי, שנפצע במהלך המשחק, סובל מקרע באכילס, מה שיגמור עבורו את העונה.

הפורוורד בן ה-30, שכבר הודיע כי ברצונו לצאת מחוזהו ולעזוב את הקבוצה בסיום העונה, יעבור בדיקת MRI מחר ובה צפויה האבחנה הראשונית בנוגע לפציעה באכילס, להיות מאושרת. ייתכן כי הפציעה תגרום לגיי לשנות את דעתו ולשמור על החוזה המגיע לו לעונה הבאה. סקרמנטו שקלה להעביר את השחקן בטרייד, אולם כעת הדבר לא יהיה אפשרי מבחינתה ככל הנראה.

רודי גיי סקרמנטו קינגס נפצע מול אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' מייל טרנר. AP
פציעה מדאיגה מאוד. גיי נופל/AP

* קצת חדשות טובות מרחבי הליגה. בפילדלפיה מאמינים שהרוקי המבטיח בן סימונס, שנבחר במקום הראשון בדראפט החולף ונפצע באימונים לקראת העונה, יוכל לרשום את הופעת הבכורה המדוברת שלו לאחר פגרת האולסטאר, ככל הנראה בסיום פברואר. עדיין קיימת אפשרות שסימונס ייאלץ להחמיץ את העונה כולה, אולם הסיקסרס, שלאט לאט מתחילים להראות את הפוטנציאל שלהם, הרבה בזכות ג'ואל אמביד, ישמחו לבחון את השילוב בינו לבין סימונס.

אמביד סיפק הלילה עוד הצגה והוביל את הסיקסרס ל-89:94 על טורונטו החזקה. אמביד סיים עם 26 נקודות וזכה לקריאות "MVP" ו"האמינו בתהליך". בסיום הוא אמר: "אני מנסה לשנות את התרבות פה ואני אוהב שהאוהדים נשאבים לזה. אני משחק טוב יותר כשהאוהדים מעודדים אותנו. זה מה שאני אוהב והקהל היה נהדר הפעם".

* גם מילווקי המסקרנת עשויה לזכות לחיזוק בקרוב, כאשר קריס מידלטון, שמתגבר על קרע בשריר הירך האחורי אותו ספג ימים ספורים לפני תחילת העונה, אמור לחזור בתחילת פברואר למגרשים ולשתף פעולה עם יאניס אנטטוקומפו, שנמצא בעונת פריצה נהדרת.

שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
"אני מנסה לשנות את התרבות פה ואני אוהב שהאוהדים נשאבים לזה". ג'ואל אמביד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully