וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה הובסה 109:71 בנאנטר והודחה מהמפעל

הקבוצה של מיקי גורקה נראתה רע ואיבדה סיכוי להעפיל לרבע הגמר של המפעל, משחק אחד לסיום השלב, כאשר היא עם ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקים. אדריאן סיים עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים

כארם משעור בני הרצליה. מגד גוזני
סוף הדרך. כארם משעור/מגד גוזני

בני הרצליה סיימה הערב (רביעי) מעשית את דרכה ביורופקאפ, עם תבוסה 109:71 בצרפת לנאנטר. הקבוצה של מיקי גורקה הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, כאשר אחד מהם היה ניצחון הבכורה שלה בשלב השני של המפעל, והיא קיוותה להמשיך במומנטום ולהשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לרבע הגמר. אך תקוות לחוד ומציאות לחוד, נאנטר הייתה גדולה על כארם משעור וחבריו וניצחה כמעט ללא מאבק. ההפסד סתם סופית את הגולל על האפשרות להעפלה, ומשחקה של הרצליה בשבוע הבא בהונגריה מול קומרנד יהיה לפרוטוקול בלבד.

הצרפתים, שהביסו את הקבוצה מהשרון בישראל ב-18 נקודות הפרש ומוליכים את הבית, פתחו חזק והובילו בעשר נקודות הפרש כבר בסיום הרבע הראשון. האורחת ניסתה לחזור לעניינים אך ההפרש הלך וצמח ונאנטר ניצחה את כל ארבעת הרבעים, כאשר השיא הגיע ברבע האחרון שהסתיים ב-8:26 למארחת. ג'ף אדריאן בלט עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, אדום ג'אקו הוסיף 16 משלו וכארם משעור תרם 14 נקודות. ספנסר באטרפילד צלף 22 נקודות עם שש שלשות מן העבר השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully