וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלושי עבר את הבדיקות. צמד לדמארי במשחק אימון

18.1.2017 / 17:20

הקשר הקוסוברי אמור לערוך אימון בכורה במדים החדשים כבר מחר. החלוץ כבש את שני השערים בניצחון 0:2 על קבוצת הנוער. אלירן עטר שלא שותף, עדיין בספק לקרית שמונה, ואצק ייעדר

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

במשחק אימון שקיימה היום (רביעי), ניצחה קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה את קבוצת הנוער בתוצאה 0:2. עומר דמארי, שמגביר את קצב האימונים, כבש את שני השערים לזכות הקבוצה. אלירן עטר לא שותף במשחק. עטר מגביר את קצב האימונים והוא עדיין נמצא בספק למשחק בקרית שמונה. מי שלא ישותף במשחק הוא הקשר קמיל ואצק, שאמור להיעדר כשבוע ולא ברור האם יוכל לשחק לאחר מכן מול מכבי תל אביב.

יש לציין כי למולנסטיין יש בעיה לא קטנה לקראת המשחק מול הצהובים, מאחר ואין לו קשר אחורי טבעי בעקבות הרחקת נטע לביא. סאן מנחם (צהובים) ו-ואצק (פציעה) לא יוכלו לשחק ולכן נראה כי רועי קהת יפתח לצד עאיד חבשי, כשגם יניב בריק בא בחשבון.

עוד בנושא:

אניס אלושי נחת. מכבי חיפה מנסה לרכוש את שוינפלד לעונה הבאה
נירנברג אישרה: אניס אלושי עובר בהשאלה למכבי חיפה
מכבי חיפה הגישה הצעה על פיטים עזמי, קמיל ואצק ייעדר בין שבוע ל-10 ימים

שחקן מכבי חיפה עומר דמארי. אדריאן הרבשטיין
נכנס לעניינים. דמארי משמאל/אדריאן הרבשטיין

הרכש החדש, אניס אלושי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחת לפנות בוקר בישראל והחל בבדיקות הרפואיות. מחר בבוקר אמור קשר נירנברג לערוך את אימון הבכורה שלו בכפר גלים כשעוד קודם לכן הוא יחתום על חוזה עד תום העונה, עם אופציה להארכת ההסכם בסיומה. במקביל, תור כריסטיאן קרלסן ממשיך לנסות לסיים את עסקת פיטים עזמי. במועדון אופטימים לגבי העסקה, למרות שבודו גלימט החליטה להעלות את מחירו של השחקן.

בנושא אחר, יהב גרופינקל האריך היום את חוזהו בחמש עונות נוספות במועדון. המגן השמאלי בן ה-19 שגדל במחלקת הנוער של המועדון אמר לאחר החתימה: "מכבי חיפה זה הבית שלי ואין מאושר ממני לחתום על חוזה לשנים הקרובות. מודה לכולם על האמון בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב, יהב גורפינקל, אדם קידן. מכבי חיפה, אתר רשמי
גורפינקל עם אסף בן דב והסוכן אדם קידן/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully