וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט חתם רשמית בהפועל חיפה: "מכבי תל אביב הייתה בית חם"

18.1.2017 / 15:13

החלוץ נפרד מהצהובים וחתם לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת: "לא הגעתי להישגים שציפיתי, אבל תמיד הרגשתי טוב בחדר ההלבשה". בן בסט ירוויח 210 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. עדן בן בסט עם יואב כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו זה רשמי: החלוץ עדן בן בסט חתם היום (רביעי) על חוזה לעונה וחצי, עם אופציה לעונה נוספת, בהפועל חיפה. בן בסט חתם על החוזה לאחר שאתמול בערב נפגש עם הבעלים יואב כץ והשניים סיכמו עד שכרו שינוע סביב 210 אלף דולר, לא כולל מענקים במקרה של תארים או העפלה לפלייאוף העליון. בן בסט חתם באמצעות סוכניו, יונתן מרק ויונתן בן ברון ופרקליטו, עו"ד בן אסבן.

בן בסט כבר הגיע הבוקר למתחם האימונים. מחר הוא יערוך אימון בכורה במדי הקבוצה ולאחר מכן תתקיים מסיבת עיתונאים עם השחקן והבעלים יואב כץ, שם הוא ידבר על ההחלטה לחתום בהפועל חיפה. בן בסט עורר כעס רב מצד בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה. האחרונה טענה כי השחקן סיכם בשורותיה, בעוד שבבית"ר ירושלים סיפרו כי קבע מספר פגישות לצורך חתימה, ולבסוף חתם חשאי אצל האדומים.

"יואב כץ שוב הוכיח ששכר השחקנים לא מהווה מכשול בהפועל חיפה. יש לנו את אחד התקציבים הגבוהים בליגה ואנחנו גאים לצרף את עדן", אמרו בהפועל חיפה. בן בסט אמור להגיע על תקן שחקן כנף, אבל גם כחלוץ תשע. ייתכן ואחד משחקני ההתקפה יבקש לעזוב, אם כי אף אחד מהם עדיין לא קיבל החלטה בעניין. הוא אמור להתחרות עם אדילסון באייה ועידן גולן על מקום בהרכב.

ג'ורדי קרויף עם עדן בן בסט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זמן להיפרד. קרויף ובן בסט/ברני ארדוב

בן בסט אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב אחרי ההודעה: "אחרי שנתיים וחצי במכבי תל אביב עמוסות בחוויות חלקן טובות וחלקן טובות יותר, אני רוצה להודות לכל מי ששייך למשפחה הזאת: השחקנים, הצוות ועובדי המועדון. למרות שלא הגעתי להישגים האישיים כפי שציפיתי, תמיד הרגשתי בחדר ההלבשה שאני נמצא בבית חם. אני סוגר היום מעגל עם החזרה להפועל חיפה ומאחל בהצלחה למכבי תל אביב בעתיד".

ג'ורדי קרויף הוסיף: "אנו רוצים להודות לעדן בן בסט על תרומתו למכבי ת"א. עדן הפגין מקצוענות מהיום הראשון והיה שחקן מאוד אהוב בחדר ההלבשה. אנו מאחלים לעדן בהצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully