וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיק צירבס בספק לכוכב האדום, בגאצקיס: "קבוצה צפויה, אך יעילה"

סנטר מכבי תל אביב לא התאמן לקראת המשחק מול הסרבים ביורוליג (חמישי, 21:05, 5+ לייב), ג'ו אלכסנדר עבר טיפולים אך יהיה כשיר. המאמן: "ברור שאנחנו יכולים להיראות טוב יותר. בכל משחק אנחנו משנים משהו"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

כשהיא עם הגב אל הקיר, מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 21:05, 5+ לייב) את הכוכב האדום בלגרד ביורוליג, במטרה לחזור למסלול הניצחונות במפעל כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא. רגע לפני הג'אמפ בול, המאמן איינארס בגאצקיס דיבר במסיבת עיתונאים על היריבה העיקשת. מאיק צירבס שלא התאמן בספק, ג'ו אלכסנדר עבר טיפולים אך יהיה כשיר.

מאמן מכבי תל אביב איינראס בגאצקיס. יוסי ציפקיס
"מצפה לנו משחק מול קבוצה מאוד אגרסיבית". בגאצקיס/יוסי ציפקיס

"הכוכב האדום בלגרד קבוצה איכותית מאוד", אמר איינארס בגאצקיס. "היא יודעת בדיוק מה לעשות בכל סיטואציה. מדובר באחת הקבוצות הטובות ביורוליג מבחינת חטיפות. היא אמנם משחקת כדורסל צפוי ולא יותר מדי מסובך, אך יעיל. המשחקים האחרונים שהיא ניצחה, הגיעו בזכות יכולת מצוינת בהגנה. מדובר בקבוצה מאוד אגרסיבית שלא מאפשרת לקלוע סלים קלים".

בגאצקיס הוסיף: "נצטרך לשמור על קצב גבוה לאורך המשחק, אך לא למהר ולשחק. אני יודע למה המשחק מול ריאל מדריד נראה כפי שנראה, אבל הוא שייך לעבר. כשקיבלנו את לוח הזמנים לתקופה הקרובה, זה הרגיש לי כאילו אנחנו ב-NBA - הרבה משחקים בלי אימונים. בכל משחק אנחנו משנים משהו, תסמכו עליי. זו הסיבה שהיו לנו רגעים טובים במשחקים האחרונים. גם מול הכוכב האדום יהיו שינויים קטנים".

עוד אמר הליטאי: "הכוכב האדום בלגרד יודעת איך לשחק. כל שחקן יודע בדיוק מה עליו לעשות על הפרקט. ברור שגם אנחנו יכולים להיראות טוב יותר ולהשתפר. אין גבול למה שאנחנו יכולים לשנות. אני חושב שאנחנו כן יכולים להצליח. זה שהפסדנו פה ושם זה לא משנה, עלינו לשמור על ריכוז בכל מצב. זה הדבר החשוב ביותר - לשמור על ריכוז במשך 40 דקות. אסור לנו למהר; כל זריקה וכל מסירה חשובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דווין סמית', ג'ו אלכסנדר, די ג'יי סילי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully