וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'אבי אלונסו יפרוש מכדורגל בתום העונה

ב"בילד" טוענים שהקשר הספרדי בן ה-35 הודיע לראשי באיירן מינכן שהוא יפרוש בסוף העונה עם סיום חוזהו. הקשר, שכיכב בעבר בליברפול וריאל מדריד, רשם 97 הופעות בבאיירן וכבש 9 שערים

one
צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. AP
מסיים קריירה מפוארת במיוחד. צ'אבי אלונסו/AP

צ'אבי אלונסו יסיים את חוזהו בבאיירן מינכן בקיץ, וככל הנראה גם את הקריירה. ב"בילד" מדווחים היום (רביעי) שקשרה הספרדי הוותיק (35) של האלופה הגרמנית כבר הודיע לראשי המועדון כי הוא מתכוון לפרוש בקיץ מכדורגל.

אלונסו נרכש באופן מפתיע בקיץ 2014 מריאל מדריד תמורת 9 מיליון יורו והפך מיד להיות עוגן גם בבאיירן מינכן, במדיה רשם 97 הופעות והבקיע תשעה שערים. אלונסו גדל בריאל סוסיאדד ואחרי כמה עונות טובות בקבוצה הבאסקית הוא נרכש על ידי ליברפול ב-2004 ועמה הוא בליגת האלופות אחרי ניצחון באותו גמר בלתי נשכח מול מילאן. אחרי שבילה חמש עונות במרסיסייד, אלונסו נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת כ-35 מיליון יורו והפך להיות בורג מרכזי בקבוצה שבה הוא שיחק בהצלחה שש עונות.

רשימת התארים של אלונסו כשחקן היא ארוכה מאוד וכוללת שתי זכיות בליגת האלופות עם ליברפול וריאל מדריד, אליפות ספרד ב-2012 וכמובן שתי אליפויות עם באיירן מינכן וגם גביע אחד. על פי ההערכות אלונסו יתפנה כעת לקריירת אימון כאשר המועמדת העיקרית לשמש כטבילת האש שלו היא ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully