וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: גוברים המאמצים לצרף את עטאא ג'אבר, קשר אוקראיני ייבחן

18.1.2017 / 9:15

בקבוצה מעיר הנמל בטוחים שקשר מכבי חיפה יכול לצאת מהם לאירופה ורוצים לרכוש אותו. ייבגני צ'ומאק יצטרף לוויגור וארז'ינה שכבר נבחנים. גולדברג ובטאייב מבוקשים בליגה הלאומית

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אשדוד רכישה, או לפחות אופציה לרכישה. עטאא/ברני ארדוב

במ.ס. אשדוד הגבירו אתמול (שלישי) את המגעים לצירופו ש עטאא ג'אבר והיום עשויה להתקדם העסקה לרכישתו ממכבי חיפה. באשדוד לא רוצים את השחקן בהשאלה, אלא מדברים על רכישת הכרטיס או השאלה עם אופציה לרכישה בסוף העונה. באשדוד מעריכים כי אחרי תקופה קצרה אצלם, עטאא יתקדם לקבוצה באירופה.

היום צפוי להצטרף להתרשמות קשר נבחרת אוקראינה הצעירה ייבגני צ'ומאק. השחקן הרשים את ראשי אשדוד בחומר שנשלח להם ובצהריים הוא אמור לנחות בארץ. פיליפ ארז'ינה הבוסני ו-וויגור הברזילאי ייבחנו הערב במשחק אימון שייערך מול קבוצת הנוער במיוחד כדי לראות אותם. ארז'ינה התגלה כשחקן טכני מאוד, אבל הוא לא שיחק כדורגל הרבה זמן וקשה להאמין שאשדוד תצרפו בסופו של דבר. בקבוצה מקווים שוויגור יגלה יכולת גבוהה כפי שראו בחומר שהועבר לקבוצה.

שני שחקני אשדוד סטניסלב גולדברג וג'ורג' בטאייב מאוד מעניינים קבוצות בליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה רוצה את שניהם והמאמן ירון הוכנבוים שוחח בעניין עם אנשי אשדוד. אייל לחמן ביקש לקבל את בטאייב בהשאלה להפועל עפולה וגם יו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן, פנה בעניין.

עוד בנושא:

יובל שבתאי חתם בהפועל רעננה לשנתיים וחצי
בית"ר ירושלים זועמת על עדן בן בסט
ומכבי פתח תקוה עצבנית על בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully