וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה הודיעה: יובל שבתאי חזר לקבוצה וחתם לשנתיים וחצי

הקשר בן ה-30 שב לקבוצה מהשרון אחרי חצי עונה בהפועל באר שבע. שבתאי מיעט לשחק במדי האלופה, אבל בישל את השער של בוזגלו בסאות'המפטון. חיים סילבס מחפש גם בלם וחלוץ

שחקן הפועל רעננה, יובל שבתאי. ברני ארדוב
ינסה לשחזר את ההצלחה ברעננה מהעונה שעברה. שבתאי/ברני ארדוב

הפועל רעננה הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של יובל שבתאי. הקשר בן ה-30 חוזר לקבוצה מהשרון אחרי חצי שנה בהפועל באר שבע והוא חתם לשנתיים וחצי. שבתאי שיחק ברעננה בהצלחה רבה בעונת 2015/16, ובינואר בשנה שעברה כבר חתם בבאר שבע אליה הצטרף בקיץ.

שבתאי שגדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה וכמובן שיחק בקבוצת הבוגרים שלה, לבש בעבר גם את מדיהן של עירוני קרית אתא, אחווה עראבה, מכבי אחי נצרת, הפועל עכו והפועל חיפה.

העונה הוא שותף בשני משחקי ליגה בלבד במדי הפועל באר שבע, אבל צבר דקות משמעותיות יותר בגביע הטוטו והיה שותף מלא לזכייה במפעל. אחד הרגעים הזכורים שלו בקדנציה הקצרה בהפועל באר שבע היה כשנכנס כמחליף בסאות'המפטון ובישל למאור בוזגלו את השער שלמעשה העלה את האלופה לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית.

הפועל רעננה נמצאת בתקופה לא טובה והמאמן חיים סילבס מנסה לרענן את הסגל. שחר הירש, גל אראל ואלכסנדר קרניצקי עזבו ובקבוצה מחפשים שחקנים נוספים מלבד שבתאי, בין היתר בעמדות של בלם וחלוץ.

עוד בנושא:

עדן בן בסט חתם בהפועל חיפה
אניס אלושי הגיע לישראל ויחתום במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully