וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מנהלת מגעים עם מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו

18.1.2017 / 21:15

קובי רפואה מעוניין במגבו, שיכול לשחק גם בקישור. כעס במועדון על הקבוצה מהבירה, בעקבות חתימתו של בן בסט בהפועל חיפה: "קלינגר ביקש שנרד משמואל שיימן וכיבדנו. הכדורגל פה צבוע"

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
"רק ניסה להפריע". טביב/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה פנתה רשמית למגן ביתר ירושלים אורי מגבו. בין הצדדים מתנהל היום (רביעי) משא ומתן ובמועדון רוצים לצרף את השחקן, שמסוגל לתפקד גם בקישור השמאלי. קובי רפואה מאוד רוצה אותו. "מתנהלים מגעים", אישרו בקבוצה.

במכבי פתח תקוה רותחים על בית"ר ירושלים והפועל חיפה בעניין ההתנהלות של שני המועדונים במהלך המשא ומתן מול עדן בן בסט. "אלי טביב רק ניסה להפריע בגלל שידע שזה שחקן שמגיע אלינו, גם רן בן שמעון פתאום רצה אותו מאוד", אמרו במועדון. "עם בית"ר ירושלים לא נעשה עסקים אחרי מה שעשו. ברגע שהם ידעו שהוא סיכם אצלנו, הם נכנסו בכוח למשא ומתן. הפועל חיפה עדיין לא הייתה מעורבת".

במועדון טוענים כי במהלך שיחה שהתקיימה בין ניר קלינגר למועדון בימים האחרונים, ביקש המנג'ר של הפועל חיפה מהלוזונים לרדת משמואל שיימן. "כיבדנו אותו. הוא אמר שהוא סגר אצלו ולכן לא נגענו בשיימן למרות שרצינו מאוד להחתים אותו. אבל מי שלא כיבד זאת הפועל חיפה. הם אמרו לנו שלא יחתימו את עדן ושהוא שלנו. ברגע האחרון יואב לקח את השחקן בשקט והחתים אותו. זה רק מראה כמה הכדורגל שלנו הוא צבוע".

במועדון ציפו שבן בסט יגיע, ננאד אדאמוביץ' יישאר ובכך יושלם הסגל. כעת מתכוון קובי רפואה לנסות ולצרף שחקן כנף זר או ישראלי, ובהתאם לכך יוחלט לגבי עתידו של הסרבי. "נביא רק שחקן שישדרג אותנו, ולא נתחזק בכוח. עדן בן בסט עשה מעשה לא יפה, אבל בחיים הגלגל מסתובב. שיהיה לו בהצלחה", אמרו.

עוד בנושא

פתח תקוה הציעה לבן בסט 190 אלף דולר: אשיב בשלישי
מכבי תל אביב אישרה לעדן בן בסט לנהל מו"מ עם בית"ר ומכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה תיפגש עם עדן בן בסט: "מאמינים שיחתום אצלנו"

(עדכון ראשון 8:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully