וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן בסט קבע פגישה לחתימה. דחה. והבריז

18.1.2017 / 8:05

בן בסט קבע פגישה לחתימה. דחה בשעתיים, והבריז. דמאיו חש מרומה. במועדון אמרו: "עדן לא היה צריך לצאת שקרן". אבוחצירה לא מתלהב להישאר תחת בן שמעון: "רן שרף אותו אצל טביב"

ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים כעסו מאוד על עדן בן בסט, לאחר שזה החליט לחתום בסופו של דבר בהפועל חיפה למרות ההצעה מאלי טביב. שלשום התקשר אביו של בן בסט לאלי טביב ואמר לו כי הוא רוצה לשחק רק בבית"ר. טביב היה אתמול על הטיסה לארצות הברית בידיעה שהשחקן סגור אצלו. נציגו של השחקן קבע עם משה דמאיו לחתימה אתמול אחרי הצהריים לאחר שהכל כבר סוכם בין הצדדים. לקראת הפגישה דחו נציגיו של בן בסט את הפגישה בשעתיים. דמאיו המתין ולאחר השעה שש בערב קיבל טלפון מבן בסט בו הודיע לו כי קיבל החלטה לחתום בהפועל חיפה. דמאיו חש מרומה והיה עצבני מאוד בעקבות האירועים.

בבית"ר אמרו אתמול: "אין לנו בעיה שעדן בן בסט יחתום איפה שהוא רוצה, אבל הוא לא היה צריך לצאת שקרן. אם הוא מתלבט או בודק עוד אופציות הוא צריך להגיד ולא לתת לדמאיו להמתין לו בידיעה שהוא מגיע לחתום. מלכתחילה לא אנחנו פנינו לבן בסט, הוא הפך עולמות ושלח אלינו אנשים גם בקיץ וגם עכשיו שהוא רוצה לשחק רק בבית"ר, אם הוא לא היה עושה את זה לא היינו נכנסים איתו למו"מ".

בבית"ר סיכמו את העניינים ואמרו: "הכל לטובה. בשורה התחתונה כנראה עדיף שהוא לא בבית"ר ירושלים, אין ברכה להתנהגות כזאת. בכלל, אם הוא מעדיף את הנוחות ליד הבית בהפועל חיפה, כנראה שאין לו באמת אנרגיות של שחקן שיכול לתרום לבית"ר ירושלים".

טל בן בסט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עצבן את בית"ר. עדן בן בסט/ברני ארדוב

מי שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר ירושלים הוא שמעון אבוחצירה, שקיבל אישור למצוא קבוצה בידיעה שעדן בן בסט חותם. כעת, לאחר שנפלה עסקת בן בסט, בבית"ר משהים כרגע את ההחלטה לגבי אבוחצירה וייתכן כי בסופו של דבר הוא יישאר בסגל הקבוצה עד לתום העונה. יש לציין כי לבית"ר ישנם רק שני חלוצים טבעיים בסגל, איתי שכטר ושמעון אבוחצירה, וללא צירוף שחקן זר, שחרור אבוחצירה עשוי לגרום לבעיה גדולה בחלק הקדמי. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "ביום ראשון שכטר עם צהובים, אם אבוחצירה בחוץ אין חלוץ טבעי למשחק, ואנחנו הולכים לשלושה משחקים בשבוע אחד. זאת צורה של קבוצה שרוצה להגיע להישגים?"

גורם בבית"ר ביקר אתמול בחריפות את האירועים סביב אבוחצירה ואמר: "אי אפשר להבין איך הגענו למצב הזה בין בן שמעון לבית"ר. הוא הגיע עם כל כך הרבה מוטיבציה והיום כולם מדברים על כך שרן שרף אותו אצל טביב ומעדיפים לשחרר אותו, קל מאוד לשרוף כאן שחקנים. כחילה על תקן חצי מנודה, בנש ברח לפני שלקח כדורים נגד דיכאון, לידור כהן ואבישי כהן רוצים שיחרור, עוז ראלי עם הראש באדמה , מגבו כבר היה סגור בהפועל חיפה אבל יום אחד שהייסטר היה חולה הוא נכנס ברגע האחרון לסגל, שיחק ונשאר. להמשיך עם הרשימה? כמה שחקנים אפשר לשרוף בקבוצה אחת? אין פה סגל, לא יכול להיות שכל כך הרבה שחקנים שרופים אצל רן. אם טביב החליט להשאיר את רן לפחות שיחשבו מסלול מחדש בנוגע לכל מה שהולך כאן".

שחקני הקבוצה זכו ליומיים חופש, כאשר מחר תשוב הקבוצה להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא וכמו כן תציג את חן עזרא וישראל זגורי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully