וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: 2:3 לאינטר על בולוניה לאחר הארכה, מספרת נדירה למוריו

הנראזורי נאלצו לעבוד קשה אך עלו בסיום לרבע הגמר, הקולומביאני כבש את הראשון עם ביצוע מדהים. קנדרבה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-98. גביע אנגלי: ברנלי ניצחה 0:2 את סנדרלנד

שחקן אינטר ג'ייסון מוריו מבקיע במספרת. AP
שער גדול. שחקני אינטר חוגגים עם מוריו/AP

התקופה הנהדרת של אינטר נמשכה הערב (שלישי) עם עלייה לרבע גמר הגביע האיטלקי. הנראזורי התקשו, אך לאחר 2:2 בתום 90 דקות, השיגו שער בהארכה ועלו לשלב הבא לאחר 2:3 על בולוניה. יש לציין שזה ממשיך את הרצף הנהדר של קבוצתו של סטפנו פיולי, שרשמה את ניצחונה השביעי ברציפות בכל המסגרות.

השער היפה במשחק היה של ג'ייסון מוריו הקולומביאני, שבדקה ה-33 הגיע לקרן של ז'ואאו מריו ושחרר מספרת נדירה מתוך הרחבה שהעלתה את קבוצתו ליתרון. גם ההמשך היה טוב, כשז'ואאו מריו סיפק בישול נוסף, הפעם לרודריגו פלאסיו. בדקה ה-39 הפורטוגלי מסר כדור עומק מצוין, והארגנטינאי סיים כמו שצריך עם בעיטה לפינה השמאלית. האורחת לא ויתרה וארבע דקות לאחר מכן בלרים דז'מאילי צימק ל-2:1 לאחר בישול של פדריקו די פרנצ'סקו. בדקה ה-73 הגיע שער השוויון, כשאדם מסינה הרים כדור נהדר מאגף שמאל, וגודפרד דונסה נגח פנימה מקרוב. הקבוצות נכנסו להארכה, ובדקה ה-98 אנטוניו קנדרבה היה פנוי לגמרי ברחבה וכבש את שער הניצחון.

עוד בנושא:

איטליה: אינטר ממשיכה לדהור, גברה 1:3 בביתה על קייבו
סטפנו פיולי: "אנחנו רק בתחילת הדרך, יש באינטר הרבה שאיפות"

שחקן קריסטל פאלאס, כריסטיאן בנטקה. רויטרס
צמד ועלייה לסיבוב הרביעי. בנטקה/רויטרס

אנגליה

* שישה משחקים נערכו הערב במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. בכל המקרים מדובר במשחקים חוזרים, לאחר שהמפגשים הראשונים הסתיימו ללא הכרעה. במפגש היחיד על טהרת הפרמיירליג, גברה ברנלי על סנדרלנד 0:2 משערים של סם ווקס ואנדרה גריי, ועלתה לשמינית הגמר. קריסטל פאלאס ניצלה ממבוכה ועלתה לאחר שנחלצה מפיגור מול בולטון מהליגה השלישית וניצחה אותה 1:2. כריסטיאן בנטקה כבש צמד והעניק קצת שקט לסם אלרדייס, שרשם ניצחון ראשון מאז הגיע לקבוצה.

שאר התוצאות:

ווימבלדון - סוטון 2:1
פליטווד טאון - בריסטול סיטי 1:0
לינקולן סיטי - איפסוויץ' 0:1
ברנסלי - בלקפול 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully