וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניס אלושי נחת. מכבי חיפה מנסה לרכוש את שוינפלד לעונה הבאה

18.1.2017 / 6:00

קשר נירנברג, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יחתום אחרי שיעבור בדיקות. מקורב לחלוץ הפועל תל אביב מאשר: חיפה מוכנה לשלם 800 אלף דולר. יהב גרופינקל חתם לחמש שנים

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

יש רכש למכבי חיפה: הקשר אניס אלושי נחת לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בישראל לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה עד תום העונה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יגיע כמושאל ולאחר מכן לירוקים תהיה אופציה להמשיך את ההתקשרות.

"המחשבה בתחילת הדרך הייתה להחתים שחקן צעיר, אבל החלטנו שאנחנו זקוקים לקצת יותר ניסיון במרכז השדה שלנו. מדובר בשחקן מנוסה, אבל לא מבוגר. הוא יוכל לתרום גם לחדר ההלבשה שלנו", הסביר גורם במועדון.

עוד בנושא:

נירנברג אישרה: אניס אלושי עובר בהשאלה למכבי חיפה
לידיעה הראשונית על מועמדותו של אניס אלושי למכבי חיפה

אניס אלושי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
"יוכל לתרום גם לחדר ההלבשה". אניס אלושי/מגד גוזני

כעת יתמקדו בחיפה בהחתמת פיטים עזמי, שכזכור כבר סיכם בשבוע שעבר את תנאיו מול טור כריסטיאן קרלסן. על פי פרסומים בשבדיה גם החלוץ סבסטיאן אנדרסון עדיין מועמד, אך במועדון טוענים כי בשלב זה הופסקו המגעים להחתמתו בשל הדרישות הגבוהות של נורשפינג. המנהל הספורטיבי רוצה גם את עומרי אלטמן, אך כרגע מעמדו בהפועל תל אביב לא ברור. "המטרה היא לצרף עוד שחקן או שניים, מהם אחד יהיה זר. המהפכה עליה דיברנו תושלם בקרוב", אמרו בחיפה.

במועדון אישרו את הפניה הרשמית למכבי פתח תקוה בעניין דור אלו. המגן נמצא בתכניות לעונה הבאה וכך גם חברו לקבוצה, הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס. בנוסף, מקורב לעסקת ארון שוינפלד טוען כי מכבי חיפה מוכנה לשלם 800 אלף דולר במטרה להחתימו כעת, כשהחלוץ עצמו יגיע בעונה הבאה. במועדון שוקלים לעשות את העסקה לפני הקיץ. אם העסקה תצא לפועל, שוינפלד יגיע לפתיחת האימונים בחודש יולי.

בנושא אחר: יהב גרופינקל האריך היום את חוזהו בחמש עונות נוספות. המגן השמאלי בן ה-19 שגדל במחלקת הנוער של המועדון אבל לאחר החתימה: "מכבי חיפה זה הבית שלי ואין מאושר ממני לחתום על חוזה לשנים הקרובות. מודה לכולם על האמון בי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אניס אלושי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
אלושי בנתב"ג עם אוהדת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully