וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפלומט בריטי נגד גרנט: "מאוד מתסכל לצפות בנבחרת גאנה"

ג'ון בנג'מין, שמשמש כנציב עליון בגאנה, התבטא בחשבון הטוויטר שלו נגד המאמן הישראלי. הדובר של גרנט הגיב לו ואמר: "למה אתה אומר כל כך הרבה זבל? עדיף שתשאר פוליטיקאי ולא פרשן כדורגל". דאגה מפציעתו של באבה רחמן

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
"לא קל לשחק על משטח כזה". גרנט/AP

אברהם גרנט פתח הערב (שלישי) ברגל ימין את אליפות אפריקה, כאשר הוא ושחקניו בנבחרת גאנה ניצחו 0:1 את אוגנדה במשחק הראשון שלהם בטורניר. תקרית מוזרה ולא נעימה התרחשה במהלך המשחק, כאשר דיפלומט בריטי שמשמש כנציב בגאנה, ג'ון בנג'מין, התבטא נגד גרנט ונבחרתו כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו ואמר: "לצפות בכוכבים השחורים זה מתסכל כמו לצפות בווסטהאם. מה גרנט אמר לשחקנים שלו במחצית?". מי שלא נשאר חייב היה הדובר של גרנט, סייף רובי, שצייץ גם הוא ואמר: "למה אתה אומר כל כך הרבה זבל? עדיף שתשאר פוליטיקאי ולא פרשן כדורגל".

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שציוציו של בנג'מין זוכים לכותרות. בשנה שעברה הוא עורר תגובות רבות ברשת החברתית, לאחר שצייץ בדיחה שלעגה לנשיא גאנה לשעבר, ג'ון מאהאמה, שהפסיד בבחירות באותה שנה.

עוד בנושא:

אליפות אפריקה: גאנה וגרנט פתחו עם 0:1 על אוגנדה
אליפות אפריקה: הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו גברה 0:1 על מרוקו
אברהם גרנט: "יהיה לא רציני לחשוב שזכייה פשוט תבוא מעצמה"

הציוץ של ג'ון בנג'מין

התגובה של רובי

מלבד התקרית, היו גם תגובות של המאמן עצמו לאחר המשחק. גרנט סיכם את הניצחון, והתייחס גם לפציעתו של באבה רחמן. המגן השמאלי ירד מהמגרש, וכעת לא ברור אם יחזור לשחק בטורניר.

"אני שמח שניצחנו והשגנו שלוש נקודות. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אך התוצאה חשובה יותר מהכל בטורנירים כאלה", אמר גרנט, שהוסיף: "החמצנו שתיים או שלוש הזדמנויות טובות, אך לפחות ניצחנו. אנחנו יכולים לשפר את היכולת וזה מה שעלינו לעשות באליפות כזו".

גרנט התייחס גם לתנאי המגרש כשאמר: "לא קל לשחק על משטח כזה. המשחק שלנו מבוסס על נגיעה או שתי נגיעות בכדור, היה קשה במחצית השנייה להניע את הכדור כמו שאנחנו רגילים". על פציעתו של באבה רחמן אמר: "עלינו לחכות ולראות, כרגע אני לא יכול לדעת. זה נראה כמו סיכויים של 50-50, מחר נראה איך הוא ירגיש ומה יהיה המצב".

נוסף על כך, גרנט יצא להגנתו של כובש השער היחיד במשחק, ג'ורדן איוו, שקיבל ביקורות רבות בתקשורת במדינה על יכולתו. גרנט אמר: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים של ג'ורדן איוו בנבחרת. הוא עשה עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully