וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני נס ציונה נעצרה, הפועל באר שבע העפילה לפסגה

המוליכה טרם המחזור נכנעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, 87:78 מול הפועל רמת גן/גבעתיים. סגניתה ניצלה זאת עם 64:73 על מכבי הוד השרון, הפועל כפר סבא חילצה 63:64 על הפועל עפולה

אלעד הופמן שחקן עירוני נס ציונה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
מאוכזב. אלעד הופמן/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

המחזור ה-15 של הליגה הלאומית בכדורסל התקיים היום (שלישי) במלואו עם שבעה משחקים. המוליכה טרם המחזור עירוני נס ציונה הפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים, הפועל באר שבע ניצחה והעפילה למקום הראשון בטבלה.

עירוני נס ציונה - הפועל רמת גן/גבעתיים 87:78

אחרי חמישה ניצחונות רצופים וגם משחק מרשים מול מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה, הקבוצה של נדב זילברשטיין נעצרה דווקא בביתה. המחצית הראשונה הייתה צמודה ונס ציונה ירדה ביתרון מזערי של שתי נקודות, אך האורחת התפוצצה עם רבע שלישי של 14:29 בזכות יכולת מצוינת של יוני ניר (סיים עם 18 נקודות), ג'מאל אולסוורה (19) וראשד מאדן (23). הכתומים עוד ניסו לחזור למשחק אך לא הצליחו להוריד את ההפרש בצורה משמעותית, וירדו למקום השני.

מכבי הוד השרון - הפועל באר שבע 73:64

ניצחון רביעי ברצף לקבוצה מבירת הנגב, שהעלה אותה למקום הראשון. האדומים השיגו משחק יעיל, ניצחו את כל אחד משלושת הרבעים הראשונים והגיע לרבע המכריע עם יתרון 18 נקודות. בדקות הסיום האורחת נגסה מעט מהיתרון, אך לא הצליחה להתקרב ממש. סטורם וורן, שהפציץ 50 נקודות ו-11 ריבאונדים במחזור הקודם, הסתפק הפעם ב-15 נקודות, אך עדיין סיים כקלע המוביל במשחק. אנתוני פישר (13 נקודות) הוביל ארבעה שקלעו בדאבל פיגרס עבור באר שבע.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 63:64

זה לא הלך קל, אבל גם הקבוצה מהשרון ניצלה את ההפסד של נס ציונה כדי להתקרב לפסגה. המשחק היה צמוד לכל אורכו וקצת יותר מדקה לסיום הירוקים כבר הובילו בחמש הפרש. האורחת לא ויתרה וצימקה לנקודה בלבד, אך אוראל לב החטיא והעניק את הניצחון לכפר סבא. דנזל ליווינגסטון הפציץ 29 נקודות ו-16 ריבאונדים, 20 של ג'ילן קאנון מן העבר השני לא הספיקו.

תוצאות נוספות:

עירוני רמת גן - מכבי רחובות 96:94
הפועל גליל עליון - מכבי רעננה 86:78
אליצור קרית אתא - א.ס. רמת השרון 65:91
הפועל מגדל העמק - הפועל חיפה 81:88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully