וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: נועם לייש הצטרף ממכבי אשדוד

17.1.2017 / 20:20

הקלע הישראלי (23, 1.88) שקיבל רק 7.1 דקות בממוצע העונה תחת מאיר טפירו בעיר הנמל, יחזק את הסגל של אלעד חסין. אופטימיות בקבוצה אחרי הניצחון החשוב על מכבי חיפה בחוץ

נועם לייש שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
יסייע לקרית גת לטפס בטבלה? לייש במרכז/לירון מולדובן

יממה לאחר הניצחון החשוב שלה נגד מכבי חיפה, הודיעה הערב (שלישי) מכבי קרית גת על צירופו של נועם לייש ממכבי אשדוד עד לסיום העונה. לייש לא קיבל מספיק הזדמנויות בסגל של מאיר טפירו, ואף היה מועמד לחזק את הפועל עפולה מהליגה הלאומית, אלא שבקרית גת זיהו את ההזדמנות להתחזק בגזרת הישראלים והחליטה לצרפו. הוא מצטרף לג'וש סלבי וברנדון באומן שחתמו במהלך סוף השבוע, וכבר ערכו בכורה חיובית מאוד נגד מכבי חיפה. "אנו מאוד שמחים לצרף אלינו את נועם, מאמינים בו מאוד ובטוחים שהוא יביא את הכישרון וההקרבה שלו לפרקט", אמר מנכ"ל הקבוצה, כפיר סוויסה, בתגובה להחתמה.

לייש (23, 1.88) יצא בגיל צעיר למכללות, אך סבל מפציעה בברך שעצרה את ההתקדמות שלו. הוא חזר לליגה הלאומית והיה מהשחקנים המבטיחים בליגת המשנה, כולל עונה טובה מאוד באליצור קרית אתא. בעונת 2014/15 הצטרף למכבי אשדוד ורשם 1.2 נקודות ב-23 משחקים, בהם שותף בממצע ב-5.9 דקות. את העונה שעברה פתח כשהוא אמור לקבל הזדמנות, אך נפצע שוב בברכו וגמר את העונה מוקדם מאוד. העונה חזר לפעילות, אך שוב קיבל רק 7.1 דקות בממוצע ב-13 משחקים והחזיר ב-19 נקודות למשחק.

הניצחון אמש, 80:85 על מכבי חיפה, היה השלישי בלבד של קרית גת מתחילת העונה, והקבוצה של אלעד חסין עדיין מדורגת במקום האחרון. עם זאת, בקבוצה מקווים שאחרי השינויים במצבת הזרים והישראלים, יוכלו לשנות את המומנטום ולרשום קאמבק בדרך להישארות. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד האלופה, מכבי ראשון לציון, אותה ניצחה קרית גת בסיבוב הראשון.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 73:78 את הפועל חולון בחוץ
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אילת 84:90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully