וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אבון מקריי: "אנחנו מבינים את חשיבות שני המשחקים הקרובים"

17.1.2017 / 18:10

מכבי ראשון לציון תארח את לה מאן הצרפתית (רביעי, 19:30, 5+) בליגת האלופות של פיב"א, כששני ניצחונות במשחקי הנעילה צפויים להעניק לה את הכרטיס לשלב הבא. דאוסון ו-ווינס ייעדרו

ג'אבון מקריי עם פטריק ריצ'רד מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
"נעשה את הטוב ביותר". מקריי/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון תמשיך מחר (רביעי) את העונה האירופית שלה כשתארח את לה מאן הצרפתית (19:30, ספורט 5+) במסגרת המחזור ה-13 בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. הכתומים מדורגים ערב המחזור במקום השביעי בבית עם חמישה ניצחונות מול שבעה הפסדים, ואילו הצרפתים מדורגים ראשונים בבית במאזן של תשעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה לה מאן את ראשון לציון בצרפת 72:80.

אלופת המדינה מגיעה למשחק עם רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, כשבליגה היא יורדת למקום השביעי, ובליגת האלופות כבר לא תלויה בעצמה כדי להעפיל לשלב 24 הגדולות. כדי בכל זאת להעפיל שלב במפעל הבכיר של פיב"א תצטרך ראשון לציון לנצח את שני המשחקים הקרובים שלה, ולקוות שסראטוב הרוסית תפסיד אחד משני משחקיה. במצב העניינים הזה תדורג ראשון לציון חמישית, ובמאזן 7:7 שיספיק לה לעלות כדי להיות אחת מארבע הקבוצות הטובות ביותר במקום זה ולהעפיל. שון דאוסון, שייעדר כחודש נוסף מפעילות, ומאליק ווינס, שלא רשאי לשחק עדיין באירופה, ייעדרו.

"אנחנו מבינים את חשיבות שני המשחקים הקרובים ושניצחון מחר יקרב אותנו לשלב הבא באירופה", אמר ג'אבון מקריי, "כמובן שלא הכול תלוי בנו אבל אנחנו צריכים לעשות את הכול על מנת לשפר את הסיכויים שלנו. ברור לנו שאנחנו הולכים להתמודד מול אחת הקבוצות הטובות והחזקות במפעל אך נעשה את הטוב ביותר בכדי לרשום ניצחון".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב מול ריאן פירסון שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
חוזר לישראל. פירסון/ברני ארדוב

לה מאן, הראשונה בבית, מגיעה כדי לנסות ולהבטיח כבר השבוע את המקום הראשון שייתן לה את הכרטיס ל-16 הגדולות במפעל, ויחסוך ממנה שלב אחד בפלייאוף. הצרפתים מדורגים רק במקום החמישי בליגה המקומית, ומחזיקים בכמה שמות מעניינים כשהכוכבים של הקבוצה הם אוליבר הנלן הקנדי, ריאן פירסון, אקס מכבי אשדוד, שלא שיחק במשחק הראשון ומיקאל גלבאל, בעל עבר ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully