וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן פנה לבית המשפט: דורש מענק חתימה בסך מיליון שקל

הקשר רוצה את המענק שהובטח לו בחוזה המקורי, אחרת יוכל לעזוב ללא תמורה לקבוצה אחרת. לוקאס סאשה לא יחזור בינואר. התפתחות בפרשת הפסלים: כבירי יידרש להעביר את מסמכי השעבוד?

ברני ארדוב

עומרי אלטמן הגיש היום (שלישי) בקשה לבית המשפט כדי ליישב את הסכסוך בינו לבין הרוכשים החדשים של הפועל תל אביב. הקשר ששיחק בדרבי עם ביטוח זמני, עתר בטענה שאם הבעלים מאמצים את החוזה שלו, זה יכלול מענק חתימה של מיליון שקלים, כפי שהובטח לו. במקרה שהמענק לא ישולם, הוא רואה עצמו משוחרר לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו.

לוקאס סאשה, אותו ניסו להחזיר כדי שיסייע למאמצי ההישרדות של הפועל תל אביב, לא יגיע בחלון הנוכחי. הקשר הברזילאי מרוויח כ-23 אלף יורו בחודש בלודוגורץ הבולגרית, בעוד האדומים קיוו לקבלו בהשאלה בחינם עד תום העונה. אחרי ששוחחו עמו, הוחלט כי תיעשה פנייה נוספת בקיץ.

עוד בנושא

אילו נכסים שיעבד כבירי לטובת ההלוואה בפרויקט האצטדיון בבת ים?
כבירי הגיש תצהיר כוזב לבקרה? כמה באמת שווים הפסלים?

עומרי אלטמן, שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בית המשפט יכריע. עומרי אלטמן/מגד גוזני

התפתחות בפרשת הפסלים של אמיר כבירי: משרד עורכי הדין סימון, עישר, פורת ושות' הגיש לבית המשפט בקשה לפסיקת ביניים. הסיבה: ההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים דורשות מהמשרד את מסמכי השעבוד על הפסלים שהופקדו כערבות לתקציב הפועל תל אביב בבקרה, ואילו בעלי הקבוצה לשעבר מסרב להעבירם ומאיים לתבוע אם יועברו.

כזכור, כשכבירי קיבל לידיו את הפועל תל אביב הוא הצהיר כי יש ברשותו נכסי אומנות ששוויים מוערך ב-88 מיליון דולר. כחלק מאותם נכסים, שיעבד לטובת הבקרה פסלים המוערכים ב-55 מיליון לטענתו ואת מסמכי השעבוד השאיר אצל משרד עורכי הדין כנאמנים. כעת, אחרי שהפועל תל אביב הגיעה לחדלות פרעון ונמכרה אחרי פירוק, בבקרה התקציבית דורשים מעורכי הדין את אותם מסמכי שעבוד כדי לנסות ולחלט את הפסלים, ומאיימים על משרד עורכי הדין כי אם לא יעביר את המסכמים הם יפנו לבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. ניב אהרונסון
מאיים לתבוע. אמיר כבירי/ניב אהרונסון

מצד שני, כבירי טוען בפני המשרד כי הוא עמד בכל סיכומיו מול בקרת התקציבים ומאיים כי אם המסמכים יועברו אליה הוא יתבע את המשרד. בשל כך, פנו סימון, עישר, פורת ושות' לבית המשפט בבקשה לפסוק בעניין זה.

ממשרד סימון עישר פורת ושות' נמסר בתגובה: "משרדנו לא ייצג ואינו מייצג את מר אמיר כבירי ו/או הראל אחזקות בכל הנוגע לענייני הבקרה התקציבית. לפני תחילת עונת המשחקים התבקש עו"ד זיו סימון ממשרדנו להחזיק מסמכים בנאמנות. עם קבלת פניית הבקרה התקציבית למשרדנו, הועברה הבקשה להתייחסות מר כבירי וזה - באמצעות עו"ד נפתלי לוין - התנגד למסירת המסמכים וטען כי קיים ההתחייבות בגינה הופקדו המסמכים. במצב דברים זה בו בין הנהנים קיימות מחלוקות למשרדנו, כנאמן, אין יכולת להכריע במחלוקת בין הצדדים ובימים הקרובים, בעצת חברת הביטוח בה מבוטח המשרד, יוגש הליך טען ביניים בו יכריע בית המשפט בטענות הצדדים. משרדנו יכבד כמובן כל החלטה של הערכאה השיפוטית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully