וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מאור בוזגלו טעה, הוא ישחק כפי שמגיע לו"

ניב זריהן ("חלום לשחק פה עם שחקנים שגדלתי עליהם") ואמיר חלאיילה ("הגעתי למועדון הטוב בארץ") הוצגו בהפועל באר שבע, ברק בכר הודה שהוא רוצה להחזיר את וויליאם סוארס והתייחס לפרשת בוזגלו: "אני האחרון שלא אקבל התנצלות". יובל שבתאי יעבור להפועל רעננה

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע הציגה היום (שלישי) רשמית את שחקני הרכש החדשים: ניב זריהן ואמיר חלאיילה. אחרי שהאלופה רכשה ממ.ס. אשדוד את מיכאל אוחנה בקיץ האחרון, היא צרפה גם את ניב זריהן. החלוץ חתם כאשר את הדרך לקבוצה של רוני אוואט עשה לוסיו הברזילאי בהשאלה עד תום העונה, כשעל פרטי העסקה פורסמו לראשונה בוואלה! ספורט. גם אמיר חלאיילה הרחיב את הסגל העמוס של בכר. החלוץ בן ה-18, שגדל בבני סכנין, חתם לארבע וחצי שנים, כשעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חלאיילה טרם שיחק בליגת העל, אך רשם שלוש הופעות בנבחרת הנוער, במהלכן כבש שני שערים.

ברק בכר הסביר: "יש מגמה בהפועל באר שבע לחשוב קדימה. המטרה שלי היא לפתח את השחקנים. אם הם מיד ישחקו? המטרה שלי היא תמיד להרוויח את השחקנים במיידי, אבל הם רק הגיעו אז בואו נראה איך הדברים יתפתחו. אנחנו עושים את הדברים בחשיבה קדימה, אני אשבור את הראש מבחינת הסגל וכל משחק בצורה פרטנית. ההחתמות האלה הן ברמת מועדון ולא רק עכשיו".

על פרשת זריהן והאמירה הגזענית אמר המאמן: "ניב עשה טעות, הוא מצטער עליה וזה בהחלט דבר חמור. לכולנו מגיעה הזדמנות, מבחינה מקצועית אני חושב שיש לו פוטנציאל גדול. עקבתי אחריו גם שאימנתי בנוער".

עוד בנושא:

אווירת נכאים: מה באמת גורם לכל הצרות הגדולות של מכבי חיפה
בלם הפועל באר שבע מיגל ויטור: "כשאינטר הובילה 0:2 ביקשתי ממלו להוריד את הקצב, בסוף הוא ביקש ממני את החולצה"

משמאל: אמיר חלאיילה, ברק בכר, ניב זריהן, הפועל באר שבע. בני בן סימון
ברק בכר: "יש מגמה בהפועל באר שבע - לחשוב קדימה". המאמן והרכש/בני בן סימון

על המסר שההחתמות משדרות למחלקת הנוער: "מי שיהיה מספיק טוב בנוער, אני יותר מאשמח לשתף אותו בבוגרים. זה תלוי בהם".

על ההתנצלות של מאור בוזגלו: "אני והוא נפגשנו אחרי התקרית. דיברנו בכנות וכל אחד אמר את מה שיש לו להגיד, בצורה הכי כנה. מאור יודע שהוא טעה, הוא התנצל ואני האחרון שלא אדע לקבל את ההתנצלות שלו, במיוחד שחקן שאני מכיר ותרם כל כך הרבה למועדון. הוא התנצל ואנחנו מתקדמים הלאה. כל עוד בוזגלו הוא חלק מהפועל באר שבע, הוא ישחק כפי שמגיע לו כמו כל שחקן אחר בקבוצה".

זריהן: "הגעתי לכאן כדי לעבוד קשה ולתת את מה שאני יודע. בכל מסגרת שיבחרו בי כדי לשחק, אני אתן את כל מה שאפשר. אני בטוח שעם הצוות המקצועי בהפועל באר שבע אני אשתפר. למ.ס. אשדוד יש את המטרות שלה, להפועל באר שבע יש את המטרות שלה. הגעתי למועדון גדול, זה חלום לשחק פה עם שחקנים שגדלתי עליהם, אני מקווה לעזור לקבוצה".

חלאיילה: "הגעתי למועדון הכי טוב בארץ, אני אעבוד קשה ואני מקווה להצליח. גדלתי בבני סכנין ולפני שנתיים עליתי לקבוצת הבוגרים. מבחינתי מדובר בהגשמת חלום לשחק בהפועל באר שבע, זה משהו שכל שחקן רוצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

בכר הוסיף: "אמרתי שלא צפויים להיות שינויים. אנחנו רוצים את וויליאם סוארס, אני מקווה שהדברים יסתדרו. הפער ממכבי תל אביב לא כזה גדול ואנחנו רק באמצע העונה, נותרו עוד 18 משחקים. לא ניצחנו שלושה משחקים ואז הפער הצטמצם. הייתה לנו ירידה אבל חזרנו לדברים שאפיינו אותנו בשני המשחקים האחרונים. אני שמח שחזרנו להיות אותה קבוצה חזקה מהסיבוב הראשון. כל משחק יכול להכריע את הליגה, אבל אם נחשוב על מה יקרה בעתיד אז נפספס את מה שאנחנו צריכים לעשות. יש לנו משחק קשה מאוד ביום שבת, נעבור אותו ונחשוב הלאה".

לקראת המפגש מול מכבי פתח תקוה, אותה דרסו 0:5 בסיבוב הקודם, אמר מאמן האלופה: "אין שום קשר למשחק הקודם. מכבי פתח תקוה היא קבוצה חזקה מאוד, אני לא מאמין שמה שהיה כאן בטרנר יחזור. נצטרך להגיע בשיאנו כדי לנצח את המשחק הזה".

זריהן סיכם: "דיברתי עם מיכאל אוחנה אחרי שחתמתי והוא סיפר לי שהפועל באר שבע היא משפחה, בטוח שהיה לי יותר קל כשאוחנה בקבוצה. אני לא יודע על התעניינות ממכבי תל אביב, ברגע שהסוכן שלי דיבר איתי על הפועל באר שבע רציתי לשחק רק שם. זה חלום ילדות שלי לשחק בטרנר".

יובל שבתאי שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול סער פדידה. ברני ארדוב
בדרך לרעננה. שבתאי/ברני ארדוב

יובל שבתאי צפוי לחתום היום (שלישי) באופן רשמי בהפועל רעננה, לאחר שקיבל את הסכמתה של הפועל באר שבע לשחררו בחזרה לקבוצה ממנה הגיע בקיץ. כזכור, כבר לפני כחודש פורסם בוואלה! ספורט על רצונה של רעננה להחזירו, אך האלופה העדיפה תחילה להעביר את הקשר לקבוצות אחרות. השחקן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה מהשרון וצפוי לקבל חוזה לשנתיים וחצי.

שבתאי (30), שגדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, עבר במכבי אחי נצרת, הפועל עכו והפועל חיפה לפני שהגיע להפועל רעננה בקיץ 2015. לאחר עונה מצוינת נרכש על ידי הפועל באר שבע אך מיעט לשחק בשורותיה ושותף פעמיים בלבד העונה במסגרת הליגה. רגע השיא שלו היה הבישול למאור בוזגלו מול סאות'המפטון בליגה האירופית. באשר לבלם הצעיר עמית ביטון, שגם הוא היה מועמד להצטרף לרעננה, בבאר שבע מעדיפים להשאילו לקבוצה מהליגה הלאומית כדי שישחק באופן קבוע.

ניב זריהן הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
חיזוק לאלופה. זריהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully