וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרורו של בן בסט יחסוך למכבי תל אביב כ-1.5 מיליון שקל

17.1.2017 / 12:50

החלוץ צפוי לסכם על סיום דרכו בקבוצה. במכבי תל אביב מבינים שלא יוכלו לקבוע לאן יעבור. בעקבות ההיתקלות עם רייכרט: גולסה עלול להחמיץ את המשחק מול סכנין. אוהדי הקבוצה זועמים

ברני ארדוב

שחרורו של עדן בן בסט יחסוך למכבי תל אביב סכום של 1.5 מיליון שקל בקירוב. בן בסט מרוויח במכבי תל אביב כ-150 אלף שקל נטו לחודש. מאחר שנותרו עד סוף העונה יותר מארבעה חודשים ובחישוב העלות למעביד, יוצא שהמועדון יחסוך עם שחרורו הצפוי את הסכום הגבוה. בן בסט הגיע הבוקר (שלישי) לאימון מכבי תל אביב, אבל בהמשך היום הוא צפוי להיפגש עם ראשי המועדון כדי להגיע להבנות על סיום דרכו. במכבי תל אביב טרם אישרו סופית את עזיבתו של בן בסט וגורם במועדון הבהיר שלא יהיה קל לבעלים מיטש גולדהאר לאשר העברה חופשית לשחקן שעלה לו כל כך הרבה, אך יחד עם זאת העובדה שמכבי תחסוך 1.5 מיליון שקל עם שחרורו תוביל ככל הנראה לשחרורו ללא תמורה.

שחקני מכבי תל אביב אליאל פרץ, עדן בן בסט. ברני ארדוב
חיסכון משמעותי. עדן בן בסט, משמאל/ברני ארדוב

במכבי תל אביב היו מעדיפים שבן בסט יעבור להפועל חיפה ולא למכבי פתח תקוה או בית"ר ירושלים מאחר שמדובר כאמור בהעברה חופשית. "לבית"ר ירושלים גולדהאר שילם כל כך הרבה כסף על שחקנים ועם מכבי פתח תקוה אין קשר טוב, אז ברור שההעדפה היא לא לתת להם שחקנים בחינם", הבהיר גורם במועדון. יחד עם זאת, מכבי תל אביב לא יכולה לכפות על בן בסט דבר ולכן אם השחקן באמת ירצה לעבור לבית"ר ירושלים, כפי שמסתמן, מכבי לא תעמוד בדרכו.

בעניין אחר, שחקן הקבוצה אייל גולסה בילה כל הלילה בבית החולים עקב הנגיחה שספג בראשו מבן רייכרט. גולסה לא הגיע הבוקר לאימון ורק בהמשך השבוע יתברר אם הוא יוכל להיות כשיר למשחק מול בני סכנין.

במסגרת הידוק הקשר וקידום שחקני קבוצת הנוער לבוגרים, יצטרפו הבוקר לאימון הקבוצה הבוגרת מספר שחקני נוער מצטיינים וביניהם דור גלילי, חלוץ קבוצת הנוער ונבחרת הנוער. גלילי כבש בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה. השחקן שותף בשנה שעברה בקבוצה הבוגרת במשחק בגביע הטוטו, ובמכבי תל אביב מסמנים אותו ועוד שחקנים אחרים לעתיד.

בנושא אחר, אוהדי מכבי תל אביב עזבו אמש את אצטדיון המושבה בזעם אחרי הדרבי. בהודעה שפרסם ארגון ה'פנאטיקס' הם תקפו את היחס המזעזע אליהם: "יותר מ-1000 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו אתמול לדרבי, כל זה לאחר ששילמו ממיטב כספם על כרטיס, שהוא כשלעצמו יקר. יותר מ-1000 אוהדים הגיעו אתמול לפסטיבל שיטור של פעם בעשור, עם הופעת אורח של סיירת האבטחה של הנהלת המועדון והופעה אקוסטית של כל מחוז פתח תקוה. רק שזה לא הייתה הופעה מחשמלת, אלא ניסוי - ואנחנו הם עכברי המעבדה. אגב, חשוב לציין - כשאנחנו היינו עסוקים בלהבין מה קורה, אוהדי הפועל נכנסו ליציע בצורה לגיטימית ללא כל הפסטיבל המביך והעצוב שאנחנו, אוהדי מכבי תל אביב עברנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. ברני ארדוב
יחמיץ את סכנין? גולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully