וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ההתאחדות הסינית פועלת כדי לקדם תקרת שכר בליגה המקומית

אחרי החתמות הענק של טבס ואוסקר בהתאחדות המקומית עובדים על נוסחה חדשה כדי לקדם את השחקנים המקומיים, בתקווה לארח את המונדיאל ב-2050. בנוסף, רק 3 זרים יירשמו בטופס המשחק

צילום מסך

הנהירה המטורפת לסין נמשכת. אחרי אוסקר, אקסל ויטסל, קרלוס טבס והולק נדמה כי הכסף הגדול מהמזרח הרחוק מאיים בצורה משמעותית על ענקיות אירופה כשעל פי הדיווחים המועדונים בסין שילמו יותר מ-300 מיליון יורו רק בחלון ההעברות האחרון, עוד לפני ההגעה של ערן זהבי. אך בזמן שביבשת הישנה מנסים לרקוח תוכנית פעולה נגד הנהירה לסין, נדמה כי הפתרון יגיע דווקא מההתאחדות המקומית. בתקשורת הסינית מדווחים היום (שלישי) כי ראשי ההתאחדות שוקלים תקרת שכר, שתגביל את ההשתוללות הכלכלית.

תקציר: גוואנגז'ו - שנגחאי 0:0. קרלוס טבס שחקן שנגחאי שנואה. yuuhyr, אתר רשמי
מהלך חוסם טבס?/אתר רשמי, yuuhyr

על פי הדיווח יש מספר גורמים בהתאחדות הסינית שלא מרוצים מבזבוז הכספים המטורף והם ינסו ליזום תקרת שכר. הסיבה לשינוי היא הרצון של ההתאחדות לקדם גם את הנבחרות המקומיות כאשר הם ינסו לגרום למועדונים להשקיע גם במחלקות הנוער, כחלק מהרצון של ההתאחדות לארח את מונדיאל 2050. תקרת השכר, אם המהלך ייצא אל הפועל, יתרחש אך ורק בעונה הבאה.

אנדרה וילאש בואש, שמאמן את שנגחאי SIPG, התייחס לשמועות אודות שינויים בליגה במהלך מחנה האימונים של קבוצתו בקטאר: "ההחלטה הזו לא יכולה להתקבל רגע לפני שהעונה מתחילה. רוב התוכניות של המועדונים לקראת העונה כבר יצאו אל הפועל. אי אפשר לזעזע את ההנהלות בצורה שכזו, כולנו יכולים להתבלבל בנוגע למטרות של ההתאחדות והקבוצות".

בהתאחדות לא מוכנים לעצור רק בנושא השכר והם פועלים במרץ לקדם את השחקנים הסינים. כחלק מהיוזמה מספר הזרים עשוי להיות מוגבל. על פי המתווה החדש כל קבוצה תוכל להחתים ארבעה זרים ומתוכם לרשום רק שלושה בסגל. בנוסף, כל מאמן יצטרך להרכיב שני שחקנים מקומיים מתחת לגיל 23, אחד מהם הוא השוער. נושא השוער כבר יושם בשנים האחרונות, אך עדיין לא ברור האם התקנות החדשות יגרמו לכוכבים, שרק הגיעו, לחשוב על עזיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ערן זהבי גוואנגז'ו R&F. צילום מסך
רק שלושה זרים? זהבי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully