וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דיז'ון תומפסון שוחרר וחתם לעונה וחצי בניז'ני נובגורוד

17.1.2017 / 10:27

הפורוורד, ששיחק רק ביורוקאפ, קיבל הצעה משודרגת מיריבת הפועל ירושלים, אליה ישוב לקדנציה שניה. תומפסון נפרד: "מודה לחברים שלי ועל ההזדמנות שנתנו לי בחודשים האחרונים"

one

הפועל ירושלים הודיעה היום (שלישי) על שחרורו של דיז'ון תומפסון. הפורוורד, שחתם על חוזה זמני, הצטרף ליריבת האדומים ביורוקאפ, ניז'ני בנובגורוד, בחוזה לעונה וחצי אחרי שקיבל ממנה קיבל הצעה כספית טובה יותר, אליה הוא ישוב לקדנציה שנייה.

תומפסון, ששב לקדנציה שנייה בבירה, הספיק לשחק שישה משחקים במדי הפועל ירושלים העונה ביורוקאפ בהן שיחק בממוצע 10 דקות, קלע 5.2 נקודות ואסף 2.8 כדורים חוזרים. הוא שותף אך ורק במסגרת האירופית ועם הגעתו של מאליק היירסטון, כמות הדקות שלו נפגעה בצורה קשה במסגרת האירופית.

דיז'ון תומפסון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לרוסיה. תומפסון/ברני ארדוב

אחרי החתימה בניז'ני סיפר תומפסון: "אני לחברים שלי בהפועל ירושלים ועל ההזדמנות שנתנו לי בחודשים האחרונים לחזור ולשחק ברמת הגבוהות. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב עבור המועדון ועבור האוהדים הנפלאים של הפועל ירושלים, אני מאחל לקבוצה את כל ההצלחה בהמשך העונה".

תומפסון לא יוכל להשתתף במשחק מול הפועל ירושלים במסגרת היורוקאפ, אחרי שמועד ההעברות במסגרת האירופית הסתיים. במפגש הקודם, האדומים מהבירה גברו 76:98 על הרוסים והם עם מאזן מושלם. במשחקו האחרון במדי הפועל ירושלים תומפסון שותף ל-3 דקות, בהן הספיק לתרום ארבע נקודות וקטף שני כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully