וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראש טוק בין לברון לגרין נמשך, קר מאשים את ג'יימס בהתחזות

פורוורד גולדן סטייט חיקה את הנפילה של כוכב קליבלנד ועקץ אותו אחרי ההצגה: "זאת בהחלט יריבות, גם אם הוא אומר אחרת". מאמן הווריירס: "לברון 'מכר' את זה יפה". וגם: אייזאה תומאס מלך הקלאץ'

אימג'בנק GettyImages

גולדן סטייט שוב מרגישה בטוחה בעצמה. הווריירס רמסו הלילה (בין שני לשלישי) את קליבלנד 91:126 בשחזור הגמר, נקמו על ההפסד במפגש הראשון ביניהן העונה וקטעו רצף של ארבעה הפסדים לקאבס, עם הצגה גדולה. לרגעים נראה היה שהבדלי הרמות פשוט גדולים מדי, דבר שבא לידי ביטוי גם בסטטיסטיקה הקבוצתית. הווריירס חילקו 37 אסיסטים, בעוד קליבלנד הסתפקה ב-11 בלבד. כמו כן, זה היה הניצחון הכי גדול של סגנית אלופה על אלופה מכהנת מאז 1969, כך שקשה להתעלם מהאלמנט הפסיכולוגי. זה היה המפגש האחרון בין השתיים בעונה הרגילה, ובפעם הבאה שהן תיפגשנה סביר להניח שזיכרון התבוסה יעלה מחדש אצל שתי הקבוצות.

קליי תומפסון הצטיין עם 26 נקודות, קווין דוראנט הוסיף 21 וסטף קרי נראה מצוין עם 20 ו-11 אסיסטים, אבל מי ששוב גנב את ההצגה היה דריימונד גרין. הפורוורד הקולני של הווריירס סיים עם טריפל דאבל מספר 17 בקריירה (שווה למקום השני בטבלת כל הזמנים של הפרנצ'ייז) עם 11 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, 5 חסימות ואיך לא, עימות עם מי שהופך להיות היריב הכי גדול שלו, לברון ג'יימס. במהלך הרבע השני גרין עצר מתפרצת של לברון בעבירה חזקה, שאחרי בחינה מחודשת של השופטים באמצעות המוניטור הוגדרה כעבירה בלתי ספורטיבית. לברון נשכב על הפרקט ונאנק מכאבים, בעוד גרין התקרב ליציע וסימן לאוהדים שמדובר בהתחזות.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
משחק חלש. לברון/AP

ג'יימס התייחס לתקרית בסיום ואמר ש"הכתף שלו פגעה בפנים שלי. זה קרה כל כך מהר, שאפילו לא שמתי לב מי עשה לי את זה. אבל אני בסדר, אני שחקן פוטבול, דברים כאלה לא באמת עוצרים אותי". גרין סירב להתייחס בהרחבה ספציפית לעבירה הזו בסיום ורק אמר ש"ניסיתי לעצור מתפרצת והוא נפל. בסופו של דבר אני לא יודע על מה קיבלתי עבירה טכנית, אולי על מה שאמרתי לריצ'רד ג'פרסון שהתקרב אליי בצורה מאיימת". גרין ענה גם לדברי לברון, שטען עוד לפני המשחק שהמשחקים בין גולדן סטייט לקליבלנד "אינם נחשבים ליריבות". גם אחרי המשחק לברון המשיך להתעקש ש"אין שום יריבות בינינו לבין גולדן סטייט. יש כאן שתי קבוצות עם שאיפות, אבל אני לא חושב שהיתה לי בכל הקריירה יריבה אמיתית ב-NBA. יותר מדי שחקנים עוברים קבוצות משנה לשנה, אז זה שונה לגמרי משנות ה-80, מיריבויות כמו הסלטיקס-לייקרס או משהו דומה".

גרין הגיב ש"כן, אני בהחלט חושב שזאת יריבות. בלי קשר למה שלברון חושב או מרגיש לגבי זה, הם רוצים מאוד לנצח אותנו, ואנחנו מאוד רוצים לנצח אותם".

סטיב קר התייצב לימינו של גרין ואמר בסיום: "לי זה היה נראה כמו עבירה רגילה לגמרי של מישהו שמנסה לעצור מתפרצת. ברור שלברון נפל בצורה חזקה לרצפה ו'מכר' את זה כמו שצריך. עוד לא ראיתי את ההילוך החוזר, אז אולי אשנה את דעתי, אבל מה שבטוח זה שלברון חזק מאוד, וצריך לעשות הרבה כדי להפיל אותו לרצפה בצורה כזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
לברון התחזה? קר/AP

סטף קרי היה עוד אחד מגיבורי הניצחון, ואחרי כמה משחקים רצופים בהם הציג יכולת חלשה מול קליבלנד, הוא סיפק 20 נקודות, 11 אסיסטים ובעיקר הראה טונות של מנהיגות. "זה כדורסל ברמה הכי גבוהה שיש, בשביל אווירה כזאת אנחנו משחקים כדורסל", אמר קרי. "לא משנה אם אתה מנצח או מפסיד, לא חשוב עם זאת עונה רגילה או פלייאוף, תמיד כיף לשחק באווירה כזאת". קליי תומפסון החמיא לחברו ואמר ש"אני אוהב את זה שהוא לקח 20 זריקות. כשהוא אגרסיבי, אנחנו חוגגים ונראים הרבה יותר טוב".

תומפסון הוסיף ש"לא יודע אם יש לזה משמעות אמיתית בנוגע למאבק האליפות, אבל תמיד כיף לנצח קבוצה שגברה עליך ארבע פעמים ברציפות. מרגיש טוב לגאול את עצמנו מהמחשבות על זה".

קרי הולך ומשפר את אחוזי הקליעה שלו, שהיו נמוכים בסטנדרטים שלו בתקופה האחרונה. "ברור שאני רוצה לקלוע טוב יותר. לא קלעתי באחוזים שאני רגיל לקלוע לאחרונה וזריקות שאני רגיל לקלוע לא נכנסו. אני יכול לחיות עם זה כל עוד אני תורם בשאר האספקטים שאני אמור לתרום בהם. זה כל מה שיש לי בראש".

טיי לו אמר ש"הוא הסתובב ביותר מדי חופשיות במשחק הזה. הוא היה חופשי וקיבל מבטים פתוחים, אף אחד לא נצמד אליו, וזאת לא הדרך שצריך לשמור עליו".

גם לברון פרגן לקרי והתפלא כשנשאל מה היה שונה במשחק שלו ביחס למשחקים אחרים שלו מול קליבלנד. "מה היה שונה? שום דבר. מדובר פה בשחקן שזכה ב-MVP פעמיים, אי אפשר לצפות למשהו אחר ממנו. היו לו תשעה אסיסטים ברבע הראשון, וזה עזר לו להיות יותר משוחרר. אבל הוא מסוגל לעשות את זה כל לילה".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
איפס את הידית. קרי/AP

לברון אמר בנוגע להפסד ש"אנחנו עדיין מתקדמים תוך כדי תנועה, אבל זה לא חדש. אין שום דבר חדש תחת השמש. אנחנו עדיין צריכים להשתפר בצורה משמעותית, וסבלנו מכצה פציעות העונה, דבר שקצת האט אותנו. יש עוד הרבה זמן עד תום העונה, אז חייבים להישאר חיוביים. זה לא סוד שאנחנו משחקים לא טוב לאחרונה. עשינו טרייד, איבדנו את השוטינג גארד הפותח שלנו. קיירי היה בחוץ לכמה משחקים, והיום קווין לא היה יכול לסיים את המשחק. כולם יודעים למה אנחנו מסוגלים כשאנחנו בריאים לחלוטין".

טיירון לו אמר בסיום: "מה אפשר לעשות? הם בעטו לנו בתחת, אבל זה רק משחק אחד. הם ניצחו, ואנחנו צריכים להשכיח את זה, אנחנו חייבים להשכיח את זה. נשארו לנו עוד 42 משחקים. אין ספק שהם שיחקו כמו קבוצה שבאה עם הגב לקיר, כמו קבוצה שרוצה להוכיח פה נקודה".

רג'י מילר מופתע מהשריקה לעבירה בלתי ספורטיבית

* אייזאה תומאס סגר עוד לילה נפלא, בו שוב ניצח עבור הסלטיקס משחק צמוד ברבע האחרון (98:108 על שארלוט). הרכז שנמצא בכושר פשוט פנטסטי צלף 35 נקודות, 17 מהן ברבע האחרון, וזה כמובן לא חדש. שימו לב לנתון המדהים הבא: מתחילת העונה תומאס מעמיד ממוצע של 10.1 נקודות ברבעים אחרונים, הכי הרבה ב-NBA ב-20 השנים האחרונות. טרייס מקגריידי (8.6 נקודות ב-2003), לברון ג'יימס (9.1 ב-2008) וקובי בריאנט (9.5 ב-2006) הם היחידים שהגיעו למשהו דומה.

אחרי המשחק, האוהדים בגארדן שוב קראו לעברו '"MVP", וקלי אוליניק החמיא: "הוא שחקן מיוחד, מיוחד מאוד. אני לא חושב שיש שחקן אחד בעולם שעושה את הדברים שהוא עושה לאחרונה. זה בלתי ייאמן".

תומאס עצמו הסביר ש"תמיד רציתי להגיע לרגע הזה. כשגדלתי, תמיד ראיתי את השחקנים הגדולים לוקחים על עצמם משחקים ברגעים מכריעים, בין אם זה קובי, אלן אייברסון, MJ. הם התייחסו למאני-טיים כאילו זה עוד רגע רגיל במשחק, וזה גם מה שאני מרגיש עכשיו".

* כרמלו אנתוני ממשיך להסעיר את הניקס. אחרי ההפסד 108:107 לאטלנטה, מלו שוב התייחס לשמועות בנוגע לעתידו, אחרי שדווח שהוא רוצה לעזוב את הניקס. "אני חושב שכבר הוכחתי את הנאמנות שלי לקבוצה מספיק פעמים", אמר. "בלי קשר לכל מה שקורה סביב הקבוצה, סביב מה שאומרים עליי, אני תמיד מקצוען ותמיד בא מוכן לעבוד. אני לא חושב שאני צריך להוכיח שום דבר לאף אחד".

אייזאה תומאס בוסטון. AP
דה בסט קלוזר אין דה גיים. תומאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully