וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "אתה נכנס לחדר ההלבשה ושואל את עצמך, 'הגעתי למקום הנכון?'"

ייאוש בהפועל תל אביב אחרי הדרבי. השוער במונולוג כואב: "העונה הזאת היא כמו פצצה, כמו חלום בלהות, מן הסתם חושבים לעזוב". הבעלים סירב לשתף את אלטמן והתחרט, ידין התייצב ברגע האחרון. ניסיונות להחזיר את לוקאס סאשה

ברני ארדוב

1. אין סוף לסיפורים ההזויים מבית היוצר של הפועל תל אביב העונה, ואתמול (שני) התווספו עוד כמה כאלה, שעות לפני הדרבי. עמרי אלטמן שלא היה אמור להיות בסגל אתמול מכיוון שהוא עדיין ללא חוזה וללא ביטוח, התעקש ודרש מההנהלה לשחק. הוא הרגיש מחויב בפני המועדון והקהל, אלא שדווקא הבעלים החדשים האחים ניסנוב הם אלה שעשו שרירים וסירבו בהתחלה. ליתר דיוק, הם בכלל לא רצו לתת לו לשחק.

רק אחרי שהבינו מהצוות המקצועי שעדיף ששחקנים עם ניסיון יעלו לכר הדשא, הוחלט לאפשר לו לשחק ולבטח אותו עד חצות. בדיוק מאותה סיבה חסן אבו זייד פתח. הקשר שהגיע מבני יהודה בכלל לא ידע שבונים עליו. לילה לפני כן הוא עוד היה עסוק בריבים עם ברק אברמוב. אבו זייד עוד טען בפני חבריו: "לא ישנתי כבר שני לילות. אני בקושי רואה בעיניים. מדקה 60 כבר לא היה לי אוויר בכלל". לסיפורים הללו גם הצטרף הקפטן אביחי ידין. לפני המשחק הוא כבר היה בדרכו לבית החולים בשל כאבים בבטנו, אך ברגע האחרון הוא החליט להסתובב ולהגיע למושבה, שם קיבל עירוי ועלה לשחק. "זה היה אחד המשחקים הגדולים של אביחי בהפועל", פרגנו לו בקבוצה. "חשבנו לפני שהוא לא יחזיק אפילו 20 דקות".

עוד בנושא:
קיארטנסון כבש, מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל בדרבי
קורצקי אופטימי: "יש לנו יופי של קבוצה, השחקנים נתנו הכול"
קרויף: "שמח על התוצאה ולא מהיכולת". תגרה בין האוהדים
גולסה התעלה מעל הבלגן, שיש אכזב: הטופ והפלופ מהמשחק

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ברני ארדוב
אפילו הבעלים סירבו. אלטמן/ברני ארדוב

2. את הכאוס במועדון הטיב לתאר לאחר המשחק השוער אריאל הרוש. "זו סיטואציה מאוד קשה לשחקן, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה מקצועית", אמר. "העונה הזו היא כמו פצצה, היא כמו 20 שנה בבוגרים. מן הסתם חושבים לעזוב. כשאתה רואה שכולם עוזבים ואתה רואה איך הקבוצה מתפרקת, אחרי ששנבנה פה תלכיד מאוד מאוד טוב, אתה חושב על זה. ברור שהעדפתי שגיא לוזון וכל הסגל יישארו. איתם היינו נשארים בליגה. אבל זה לא קרה והמחשבות על עזיבה באו. לצד זה גם היו המחשבות על זה שמדובר באתגר גדול ובאמת צריך לעזור למועדון ולקהל האדיר הזה שיש פה.

"הסיטואציה השבוע הייתה מאוד מבלבלת", המשיך הרוש. "אתה נכנס לחדר ההלבשה ואתה חושב שנכנסת לחדר ההלבשה של הנוער ולא של הבוגרים ואתה שואל את עצמך אם אתה במקום הנכון בכלל. יש איזה שמונה או תשעה שחקני נוער ועוד שחקנים שמגיעים כל הזמן וזה נראה כאילו אנחנו באיזה חלום בלהות. זה משהו שקשה לעכל, אבל אנחנו צריכים לנסות להוציא מים מהסלע. יש לנו עוד ארבעה חודשים של מלחמות. זה אתגר גדול מאוד. אני מאמין שאם נגיע ל-36 נקודות נישאר בליגה. ביום שבת מול אשקלון זה משחק על שש נקודות. זה משחק שיקבע הרבה מאוד להמשך. כל עוד יש סיכוי, נילחם עד הרגע האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. ברני ארדוב
מיואש. הרוש/ברני ארדוב

3. בהפועל עדיין לא יודעים איך לעכל את האחים ניסנוב, גרינברג ותושב. מספר שחקנים כבר יצאו מהמשאים ומתנים ודי התבדחו על חשבונם של הבעלים החדשים. "זה קצת כמו שוק", אמר אחד מהם. "בשולחן הם מתחילים לריב ביניהם כמה הם מוכנים לשלם. רואים שהם חדשים בסיפור הזה". מצד אחד, אין איש במועדון שמפקפק בכוונותיהם. הם מנסים לעזור לצוות המקצועי כמה שיותר וברור שמאוד אכפת להם מהמועדון. מצד שני, חוסר הניסיון שלהם מורגש. "אנשים שלא ניהלו כדורגל מעולם מנסים לבנות קבוצה באמצע העונה ואם לא די בכך, הם גם במינוס 9 נקודות. צריך שיקרו כמה ניסים כדי שנישאר בליגה", אמרו אתמול במועדון. בנוסף, מלבד הניסיונות להרכיב סגל, עובדי המועדון עדיין לא ממש יודעים מה צופן להם העתיד. האחים ניסנוב עדיין לא הגיעו לנהל משא ומתן גם איתם וכרגע יש חוסר ודאות גדולה אצל העובדים.

4. בהפועל עדיין מנסים להתחזק. הצוות המקצועי רוצה להחתים מספר זרים לא יקרים יחסית שיעזרו להשאיר את הקבוצה בליגה. אחד המועמדים לחזור לקבוצה הוא הקשר לוקאס סאשה ששיחק שנתיים בקבוצה ועבר ללודוגורץ הבולגרית. כבר אתמול ניסו ליצור קשר עם השחקן ובהפועל מקווים כי הוא יסכים לשוב למועדון. פרט אליו, קורצקי ויגאל אנטבי יחפשו זרים לחלק ההתקפי וחוליית ההגנה.

שרון ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. מגד גוזני
"רואים שהם חדשים בעסק". ניסנוב/מגד גוזני

5. את פגיעת הראש של בן רייכרט לא ישכחו בהפועל הרבה זמן. רגעים של חרדה עברו על אתמול האדומים עד שהקשר התאושש באמבולנס. אחרי שמצבו הוטב, הקשר הצטווה לנוח כשבועיים. בכל מקרה הוא ייעדר נגד הפועל אשקלון בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

רייכרט נלחם אתמול על הדשא, אבל מתברר שגם זה בזכות מנחם קורצקי. לפני מספר ימים במהלך המשא ומתן עם הנהלה החדשה של הפועל, הקשר התייאש. סוכנו, דודו דהאן, כבר השיג לו חוזה במ.ס אשדוד והקשר כבר היה בדרכו לחתום שם. אלא שאז הגיעה השיחה מקורצקי ותוך זמן קצר רייכרט הודיע שהוא נשאר בחוזה מקוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully