וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו גברה 0:1 על מרוקו

ג'וניור קבאננגה, שהחליף בסגל ברגע האחרון את אקס בית"ר הרווה קאז'ה, כבש בדקה ה-55 והעניק לנבחרתו 0:1 על מרוקו בבית ג'. האלופה המכהנת חוף השנהב פתחה עם 0:0 מאכזב מול טוגו

סלומון קאלו נבחרת חוף השנהב מול טוגו. AP
ללא שערים. סלומון קאלו/AP

היום השלישי של אליפות אפריקה יצא לדרך עם אכזבה גדולה של האלופה המכהנת חוף השנהב. הפילים פתחו את בית ג' עם 0:0 מול טוגו, בעוד מאמנם בזכייה ב-2015, הרווה רנאר, פתח עם הפסד ראשון במסגרת זו אחרי 16 משחקים, כשמרוקו שלו נוצחה 1:0 בידי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו.

seperator
ווילפריד זאהה נבחרת חוף השנהב מול טוגו. AP
בכורה. ווילפריד זאהה/AP

חוף השנהב - טוגו 0:0

מחזיקת התואר קיוותה לפתיחה אחרת, אך המשיכה את הרצף המאכזב באליפות עם תיקו רביעי בחמישה משחקים. ההרכב של הפילים שכלל את ווילפריד זאהה, בהופעת בכורה רשמית במדי חוף השנהב אחרי שנכלל בסגל נבחרת אנגליה הצעירה, סלומון קאלו וג'ונתן קוג'יה לא הצליח לפרוץ את המערך הצפוף של טוגו, בשורותיה שיחק עמנואל אדבאיור, שעדיין מחפש קבוצה העונה. גם אקס ארסנל, טוטנהאם וריאל מדריד לא הצליח להשיג הכרעה.

ג'וניור קבאננגה שחקן נבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. AP
נכנס לסגל ברגע האחרון וגם כבש. ג'וניור קבאננגה/AP

הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו - מרוקו 0:1

הרווה רנאר, שזכה באליפות אפריקה עם זמביה (2012) וחוף השנהב (2015) החל ברגל שמאל את הטורניר הנוכחי. מרוקו שלו, שאיבדה לפני הטורניר את יונס בלהנדה, אוסמן טנאן, נורדין אמרבאט וסופיאן בופאל בגלל פציעות, הייתה קרובה לשער בפתיחה, אבל עומאר אל כדורי שניסה להפתיע בדקה השנייה מקצה הרחבה נעצר בקורה. מנגד, הנמרים שסיימו במקום השלישי בטורניר לפני שנתיים, השתפרו בהמשך ובדקה ה-55 השיגו את ההכרעה. ג'וניור קבאננגה, שזומן לסגל ברגע האחרון במקום אקס בית"ר הרווה קאז'ה שנפצע, ניצל טעות של השוער ובעט בשמאל אל הרשת. גם הרחקה של המחליף לומאליסה מוטאמבלה בדקה ה-81 לא מנעה מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו את הניצחון.

נביל דיראר שחקן נבחרת מרוקו (מימין) מול שאנסל אמבמבה שחקן נבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. AP
מרוקו החלה עם הפסד. נביל דיראר מול שאנסל אמבמבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully