וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: נהריה מארחת את באקן ברס

הקבוצה של אריק אלפסי יכולה לשמור על סיכוי ריאלי להעפיל לשלב 24 האחרונות כשתארח את האחרונה בבית א' (19:30, 5+ לייב) שניצחה רק משחק אחד מתוך 12 עד עתה

תקציר: עירוני נהריה - מכבי חיפה 73:83. לירון מולדובן
תעפיל ל-24 האחרונות? פאוסט/לירון מולדובן

עירוני נהריה תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (שלישי) כשתארח את באקן ברס הדנית במסגרת המחזור ה-13 בליגת האלופות של פיב"א (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הסגולים מגיעים למשחק מהמקום השישי בבית א' במאזן של ארבעה ניצחונות מול שמונה הפסדים, ואילו הקבוצה הדנית מדורגת אחרונה בבית עם ניצחון אחד בלבד. בסיבוב הראשון הביסה נהריה את באקן בדנמרק 71:90 כשגילברט בראון הצטיין עם 21 נקודות.

הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק במומנטום נהדר מבחינת הליגה עם שלושה ניצחונות רצופים, כשגם באירופה היא רשמה ניצחון בשבוע שעבר על דומז'לה בחוץ שהבטיח לה את המקום לפחות בשלב ההצלבה של היורופקאפ. במשחק הליגה האחרון נגד מכבי אשדוד נראתה נהריה לא טוב במשך שלושה רביעים לפני שרשמה רבע אחרון רצחני מבחינה הגנתית, כשעצרה את יריבתה על 4 נקודות בדרך לניצחון. הסגולים יודעים ששני ניצחונות בשני המחזורים הבאים יבטיחו להם את המקום החמישי ועשוי להספיק לעלות ל-24 הגדולות של המפעל, כשכל תסריט אחר, גם אם יסתיים במקום החמישי בטבלה, צפוי שלא להספיק.

באקן הדנית, מוליכת הטבלה המקומית, נכשלה העונה בליגת האלופות של פיב"א. הדנים, שהיו הפתעת העונה שעברה ביורופקאפ, רשמו ניצחון אחד בלבד העונה, בבית נגד פרנקפורט. בשבוע שעבר הובסה הקבוצה נגד אותה פרנקפורט ב-34 הפרש בחוץ. את הקבוצה מוביל האמריקאי דבון אקון-פרסל עם 18.1 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-2.4 חטיפות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully