וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מתנצל: "הפוסט שכתבתי היה טעות, לא התכוונתי לפגוע בברק"

16.1.2017 / 14:06

קשר הפועל באר שבע התנצל על הדברים שכתב נגד הקבוצה והמאמן בכר: "לא היתה לי שום כוונה לפגוע בברק אותו אני מעריך מאוד, ומעולם לא הטלתי ספק ביושרו המקצועי". ניב זריהן חתם רשמית

אתר רשמי

קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו פרסם היום (שני) התנצלות על הביקורת שהעביר על הקבוצה בפייסבוק בשבוע שעבר. בוזגלו תקף את ההחלטה של מאמנו ברק בכר להותיר אותו על הספסל ולהעלות אותו כמחליף ל-8 דקות בלבד במשחק מול מכבי חיפה.

עוד בנושא

מאור בוזגלו לא הגיע לאימון ותקף: "הרגשתי מושפל. יש לי מגוון הצעות אבל אף אחת לא מבאר שבע"
בעקבות הדברים: הפועל באר שבע השעתה את בוזגלו, אלונה ברקת: "חצה קו אדום"
ועדת משמעת בהפועל באר שבע: מאור בוזגלו יזמין את הקבוצה לארוחה

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקווה לצאת לדרך חדשה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

השחקן הועמד לוועדת משמעת, שבה הוחלט בין השאר שהוא ייאלץ לפרסם התנצלות פומבית, ולאחר מכן ישוב לאימונים. כמו כן הוא חויב להזמין לארוחה את חבריו לקבוצה. היום התנצל בוזגלו, וכתב:

"בעקבות הסערה של הימים האחרונים ברצוני להבהיר מספר דברים: הפוסט שכתבתי היה טעות שנעשתה עקב סערת רגשות. לא היתה לי שום כוונה לפגוע בברק אותו אני מעריך מאוד, ומעולם לא הטלתי ספק ביושרו המקצועי ויעידו על כך גם הסובבים אותי.

"כשחקן מקצועי כל דקה על המגרש היא עולם ומלואו עבורי. ובמהלך השנים שלי במועדון תמיד שיתפתי בתחושות שלי, לטוב ולרע, אבל בכנות - לא היתה לי כוונה לפגוע, לא במועדון, לא בחבריי השחקנים,ולא בקהל.

"את ועדת המשמעת שכולם הפכו לדבר שלילי אני רואה דווקא כמשהו חיובי, שמראה כמה המועדון הזה הוא מקום חשוב עבורי וניהלנו כאן שיחה טובה.

"אני בטוח שמכאן נוכל לצאת לדרך מחודשת וטובה כדי שהסיטואציה הזו תהיה בסופו של דבר חיובית ומכובדת לשני הצדדים. שלכם מאור בוזגלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

באר שבע מודיעה: זריהן חתם

ניב זריהן חותם הפועל באר שבע עם סוכנו דודו דהאן. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. זריהן ודהאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע הודיעה היום שניב זריהן חתם רשמית בקבוצה לארבע עונות וחצי. מחר בשעה 15:00 תתקיים מסיבת עיתונאים באצטדיון טרנר שבה יוצג זריהן כשחקן הקבוצה יחד עם אמיר חלאיילה, שחתם אתמול אף הוא על חוזה לארבע עונות וחצי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully