וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון שוב איבדה יתרון והפסידה: "אי אפשר להתעלם מהעובדות"

16.1.2017 / 9:48

האלופה הפסידה לבני הרצליה בחוץ אחרי שבפעם השישית בחודש האחרון ראתה איך יריבה רצה עליה בדקות הסיום כשהיא מתקשה להגיב. בקבוצה צפויים להחתים שחקן זר כמחליף זמני לשון דאוסון

one

אלופת המדינה מכבי ראשון לציון רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השלישי ברציפות בכל המסגרות כשנוצחה 71:69 על ידי בני הרצליה בחוץ. הכתומים הגיעו למשחק ללא שון דאוסון, שייעדר לפחות חודש נוסף מפעילות, ופתחו אותו לא טוב כשהרצליה כבר עולה ליתרון דו ספרתי במחצית הראשונה. קאמבק של האלופה, בראשות אלישי כדיר, נתן לה יתרון 55:63 ברבע האחרון, אך ריצת 0:13 של הרצליה גמרה את הסיפור. בעקבות ההפסד ירדה ראשון לציון למקום השביעי בטבלה במאזן של שבעה ניצחונות מול שבעה הפסדים.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ברני ארדוב
חוסר מזל או בעיה מהותית? שיבק/ברני ארדוב

הקריסה ברבע האחרון לא הייתה דבר חריג בתקופה האחרונה בכל הנוגע לראשון לציון. מדובר בפעם השישית בתקופת זמן של חודש שהכתומים מאבדים את הראש בחלק האחרון של המשחק. נגד מכבי חיפה הובילה האלופה ב-15 הפרש ברבע השלישי, לפני שראתה את חיפה עולה ליתרון, אך ניצחה, תסריט שחזר גם נגד הפועל אילת שם שמטה יתרון 11 נקודות ברבע האחרון, ורק החטאת עונשין של פייראי הנרי שלחה את המשחק להארכה.

בארבעה מקרים לכתומים לא היה מזל - נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר הם איבדו יתרון 5 בדקות הסיום של ההארכה, אמש נגד הרצליה שמטו יתרון 8 בריצת 0:13 של המארחת ובאירופה זה קרה גם פעמיים - ברומניה נגד אורדאה שרצה עליהם 4:16 בדקות הסיום והפכה פיגור 7 לניצחון, ונגד סראטוב השבוע הרוסים השלימו ריצת 0:8 בסיום ומנעו קאמבק של שחקניו של אריק שיבק. "אי אפשר להתעלם מהעובדות ומהנתונים הללו, יש איבודי ריכוז משמעותיים בסיום משחקים", אמר אחד מאנשי הקבוצה הבוקר, "המשחק אמש כבר היה לנו ביד, ואיבדנו אותו".

במועדון צפויים לצרף שחקן כמחליף זמני לשון דאוסון כבר בתקופה הקרובה, ככל הנראה זר בעמדות הגארד-פורוורד, שייתן לאריק שיבק מענה לתקופה הקרובה. אם השחקן ירשים, ייתכן מאוד שימשיך עד לסיום העונה, אך לא ברור האם תבחר ראשון לציון לשחק עם חמישה זרים, או בכל משחק להחליט מי השחקן שלא יתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully