וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: דודי סלע גבר על מרסל גרנויירס ועלה לסיבוב השני

הישראלי הפסיד את המערכה הראשונה, אך ניצח את שלוש המערכות הבאות תוך שעה ו-40 דקות בלבד בדרך ל-7:5, 3:6, 2:6, 0:6 על המדורג 37 בעולם. לוקאש לאצקו, שניצח את ראמוס-וילונאס, מחכה בסיבוב הבא

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
טניס נהדר. סלע/GettyImages

דודי סלע פתח היום (שני) את דרכו באליפות אוסטרליה הפתוחה ברגל ימין עם ניצחון גדול. הטניסאי הבכיר של ישראל (67 בעולם) ניצח בסיבוב הראשון של הטורניר את מרסל גרנויירס הספרדי, המדורג 37 בעולם, 7:5, 3:6, 2:6, 0:6 תוך שעתיים ו-36 דקות. סלע היה טוב גם במערכה הראשונה, אך איבד מספר נקודות שבירה והפסיד ליריבו שרשם שלוש שבירות רצופות בסיום. ההמשך היה טוב בהרבה כשסלע הציג טניס נהדר, שבר את גרנויירס בפתיחת כל אחת מן המערכות ושייט לניצחון די קליל אפילו, כאשר המערכה הרביעית נמשכה 23 דקות בלבד.

בסיבוב הבא יחכה לסלע הסלובקי לוקאש לאצקו, שגבר במפתיע 6:4, 5:7, 6:1, 4:6, 3:6 על אלברט ראמוס-וינולאס הספרדי, המדורג 26 בטורניר, בתום קרב הפכפך שארך שלוש שעות ו-20 דקות. לאצקו בן ה-30, המדורג 122 בעולם, רשם את הישג השיא שלו במלבורן ב-2012 כשהגיע עד לסיבוב השלישי. סלע ולאצקו נפגשו שבע פעמים בעבר, והישראלי ניצח שש פעמים.

seperator

מהלך המשחק

מערכה 1:

המשחק יצא לדרך. סלע היה קרוב לשבירה במשחקון השלישי וכבר הוביל 15:40, אך גרנויירס חזר ושמר על ההגשות. המשחק הצמוד נמשך, ולאחר שישה משחקונים התוצאה היתה 3:3. השבירה המיוחלת הגיעה במשחקון התשיעי, וסלע עלה ל-4:5. יריבו שבר מיד בחזרה, ניצח את שני המשחקונים הבאים וניצח במערכה כולה 5:7.

מערכה 2:

סלע פתח טוב את המערכה. הישראלי שבר כבר במשחקון הראשון, ניצח בשני ועלה ל-0:2. יריבו הצליח לצמק, אך סלע שמר על ההגשות ועלה ל-2:4, בדרך ל-3:6 במערכה השנייה תוך 36 דקות בלבד.

מערכה 3:

עוד פתיחה טובה של סלע ושבירה מוקדמת הובילו אותו ל-0:2 בתחילת המערכה השלישית. לאחר מכן הגיעו חמש שבירות ברצף, וסלע עלה ל-2:4. המומנטום נשאר אצל סלע שהמשיך ביכולת המצוינת, שבר פעם נוספת וניצח 2:6 במערכה השלישית.

מערכה 4:

האם סלע יסיים את הסיפור? הישראלי עלה ל-0:1 לאחר המשחקון הראשון, ותוך 13 דקות בלבד כבר הוביל 0:3. גרנויירס לא היה בעניינים, נשבר פעם נוספת וכבר פיגר 5:0 לאחר 19 דקות במערכה הרביעית. המערכה הסתיימה באופן חלק, וסלע ניצח 0:6 קליל בדרך לסיבוב השני בגרנד סלאם הראשון של העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרסל גרנויירס טניסאי ספרדי. GettyImages
נשבר במהירות. גרנויירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully