וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.1: רובן האריך חוזה בבאיירן, דיבאלה יעשה זאת ביובה?

ההולנדי נשאר עד 2018, התכשיט לא מעוניין לעזוב חרף ההתעניינות מריאל וברצלונה. בוטנר חתם בוויטסה, גיגס בדרך לצ'מפיונשיפ, בנטקה מבוקש בפאריס ומי עזב את הליגה הסינית לטובת ספרד?

one

העברות

* אריאן רובן האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2018. ההולנדי שיהיה בן 33 בעוד שבוע, הגיע לאלופת גרמניה בעונת 2009/10 וכבש במדיה 121 שערים.

* אלכסנדר בוטנר, ששמו נקשר עם מכבי תל אביב, חתם בוויטסה ארנהם. המגן ההולנדי בן ה-27 חזר לקנדציה נוספת בקבוצה בו גדל אחרי ששוחרר מדינמו מוסקבה.

* אולימפיאקוס צרפה בהשאלה עד סוף העונה את עלי סיסוקו. המגן בן ה-29 בחר לעזוב את הקבוצה, שנאבקת בצ'מפיונשיפ, לטובת הענקית היוונית.

* חיזוק גם לדפורטיבו לה קורוניה. אחרי עזיבתו של ריאן באבל לבשיקטאש, הספרדים צרפו את גאל קאקוטה. הצרפתי, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעשור הקודם, עזב את הביי הסינית כאשר לה קורוניה תהיה קבוצתו השלישית בספרד אחרי קדנציות קצרות בסביליה וראיו וייקאנו.

* המבורג הביאה בעסקת השאלה עד לסיום העונה את קיריאקוס פפאדופולוס מבאייר לברקוזן.

* לואיז אדריאנו, החלוץ הברזילאי בן ה-29 שלא התאקלם במילאן, חתם על חוזה ארוך טווח בספרטק מוסקבה, מוליכת הליגה הרוסית. סכום ההעברה: ככל הנראה מיליון יורו בלבד.

שמועות

* האם דמבה בה בדרך חזרה לבשיקטאש? בכלי התקשורת בטורקיה פורסם שהחלוץ הסנגלי, ששיחק במועדון בעונת 2014/15, עשוי לעזוב את קבוצתו בסין שנגחאי שנואה, ולחזור לטורקיה. על פי הדיווחים אף פורסם שהחלוץ אמר לנשיא הקבוצה הטורקית כי הוא מרגיש טוב ויוכל לשחק נגד הפועל באר שבע בפברואר. לפני שישה חודשים דמבה בה שבר את רגלו בצורה קשה במשחק ליגה בסין.

* על פי פרסומים באנגליה, דייגו קוסטה יישאר בצ'לסי עד סוף העונה אך לא יאריך את חוזהו במועדון. החוזה של החלוץ אמנם מסתיים ביוני 2019, אך נראה כי הוא מוכן להכריז על הפסקת אש עם אנטוניו קונטה, כל עוד יוכל לעזוב את הבלוז בקיץ הקרוב.

* ריאן גיגס נמצא ברשימת המועמדים הסופיים לאימון נוטינגהאם פורסט. הקבוצה שפיטרה את המאמן פיליפ מונטאנייה הצרפתי ניצבת במקום ה-20 בלבד בצ'מפיונשיפ לאחר 26 מחזורים, והוולשי עשוי לקבל את התפקיד. גם אוסקר גארסיה נמצא ברשימה.

* מה יהיה היעד הבא של ז'וזה פונטה? הבלם של סאות'המפטון קושר מתחילת העונה למספר מועדונים, כולל מנצ'סטר יונייטד, אך כעת ב"דיילי מירור" מדווחים שהוא ביקש לעזוב ועשוי להגיע לאנפילד.

* מידלסברו מעוניינת להתחזק והשם שנמצא על הפרק הוא בויאן קרקיץ', שחקנה של סטוק. יש לציין שגם מארק יוז, מאמנו הנוכחי של קרקיץ', הודה כי קבוצתו תתקשה לשמור על השחקן. שם נוסף שעלה בבורו הוא חסה מפריס סן ז'רמן.

עוד בנושא:

"הלילה האכזרי בחייו" של סרחיו ראמוס: "כולנו ביחד, בניצחונות ובהפסדים"
קלופ ומוריניו התעמתו וביקרו זה את זה: "הם שיחקו על כדורים ארוכים, זה היה פרוע"
מנצ'סטר סיטי הושפלה, פפ גווארדיולה: "זה נורא עבור השחקנים שלי"

שחקן סאות'המפטון, ז'וזה פונטה. GettyImages
בדרך לאנפילד? פונטה/GettyImages

* על פי "ל'אקיפ", פריס סן ז'רמן מעוניינת בחיזוק להתקפה ויש שני שמות על הפרק - מישי בטשואי מצ'לסי וכריסטיאן בנטקה מקריסטל פאלאס.

* מסוט אוזיל שעתידו בארסנל לא היה ברור לאחרונה, שחרר רמז לגבי ההמשך במועדון כשאמר ל"דיילי אקספרס" כי הוא מרגיש מאוד בנוח בקבוצתו ובלונדון.

* בכלי התקשורת הצרפתית מדווחים שטיאנג'ין קוואנג'יאן מהליגה הסינית הגישה הצעה על רדאמל פלקאו ממונאקו בסך 50 מיליון יורו. רק לפני מספר ימים דווח כי הקבוצה מעוניינת גם בחאמס רודריגס מריאל מדריד.

* העיתון האיטלקי "טוטוספורט" פירסם שסוכנו של פאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס, נפגש בימים האחרונים עם ראשי הגברת הזקנה בנוגע להארכת חוזהו של השחקן. החוזה הנוכחי של דיבאלה מסתיים ביוני 2020, ובמסגרת החוזה החדש הוא צפוי להרוויח 7.5 מיליון יורו בעונה, מה שאמור להרחיק את שתי המחזרות העיקריות שלו, ברצלונה וריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully