וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלילה האכזרי בחייו" של סרחיו ראמוס: "כולנו ביחד, בניצחונות ובהפסדים"

בספרד הכתירו את התסריט הדרמטי של ראמוס כ"סרט מדע בדיוני", אחרי שדווקא בלם ריאל מדריד היה זה שכבש שער עצמי אומלל בהפסד 2:1 בסביליה: "מעולם לא שרקו נגדי ככה". זידאן: "איבדנו ריכוז לחמש דקות, וזה חמק". וגם: צפו בתקרית המוזרה של רונאלדו

one

לא רק בסביליה ובברצלונה חגגו אתמול (ראשון) את ההפסד של ריאל מדריד, גם ביובנטוס נשמו לרווחה, אחרי שהבלאנקוס הפסידו 2:1 באצטדיון ראמון סאנצ'ס פיחואן וקטעו רצף של 40 משחקים ללא הפסד (30 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו מאז 6 באפריל, בהפסד מול וולפסבורג). המשמעות: השיא האירופאי של הליגות הבכירות עדיין בידי יובנטוס - 43 משחקים רצופים ללא הפסד. רונאלדו כבש בפנדל לריאל (67) והקבוצה הבטוחה של זידאן כבר הרגישה שהיא שוב מצליחה לנצח במגרש חוץ קשה, אבל אז דווקא סרחיו ראמוס, הווינר הגדול של ריאל, כבש שער עצמי עם נגיחה לשערו הוא בדקה ה-85, וסטפן יובטיץ' בבכורה בליגה כבש את שער הניצחון בדקה ה-92, כשהוא מנצל מיקום רע של קיילור נבאס. סביליה מסיימת סיבוב במקום השני, לפני ברצלונה, מרחק נקודה אחת בלבד מריאל שבמקום הראשון, לה עדיין יש משחק חסר.

עוד בנושא

דרמה בספרד: סביליה ניצחה 1:2 את ריאל מדריד, שהפסידה אחרי 40 משחקים
57 דקות לעומר אצילי, שחזר להרכב גראנדה אחרי כארבעה חודשים
חם גם באיטליה: פיורנטינה ניצחה 1:2 את יובנטוס, הפער בפסגה רק נקודה
קבוצת ההתקפה הטובה באירופה: מונאקו עלתה למקום הראשון אחרי 1:4 מרשים במארסיי

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
הפרצוף אומר הכל. ראמוס עם שער עצמי ראשון בקריירה בליגה, ברגע הלא נכון/רויטרס

הדרמה האישית של ראמוס הוכתרה ב"אס" כ"סרט מדע בדיוני", אחרי שהבלם כבש שער עצמי ראשון בקריירה בליגה (!) דווקא מול קבוצתו לשעבר, דווקא בערב שבו הוא סופג שריקות בוז וקללות כבר מפתיחת המשחק, אחרי שהתעמת עם אוהדי הקבוצה וביקר אותם בתקשורת. כזכור, ראמוס אמר על אוהדי סביליה שאותו הם קיללו בעוד שחקני העבר שלה "ראקיטיץ' ואלבס התקבלו שם כמו אלים". אתמול אוהדי סביליה לא רק קיללו את ראמוס, אלא אף עודדו את אלבס וראקיטיץ' כדי להרגיז את הבלם. "זה הלילה הכי אכזרי של ראמוס", הוכתר המשחק ב"מארקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
"נרגענו לחמש דקות, וזה הספיק כדי לתת לניצחון לחמוק. בהתחשב באיך שהתפתח המשחק זה מאכזב". זידאן הפסד חוץ ראשון בליגה/רויטרס

ראמוס אמר בסיום ש"הדבר הטוב מבחינתנו הוא שאנחנו עדיין מוליכים את הטבלה ותלויים רק בעצמנו. אנחנו לא מפנים אצבע מאשימה כלפי אף אחד. כשאנחנו מנצחים, כולנו מנצחים ביחד. אם אנחנו מפסידים, כולנו מפסידים ביחד, כקבוצה". על המשחק אמר ראמוס ש"היינו טובים מהם בכל התחומים ברוב המשחק, אבל לא הצלחנו לעמוד בלחץ שלהם בעשר הדקות האחרונות".

ראמוס נשאל אם הלחץ השפיע עליו וסירב להודות שהושפע מהאווירה: "כשאתה עולה על המגרש, הכל בורח מהראש ואתה מתרכז רק במשחק. באופן אישי הערב היה לי את אחד המשחקים הכי טובים שלי פה, מלבד לטעות האחרונה. אולי זה המשחק שבו ספגתי הכי הרבה שריקות אי פעם, אבל הרגשתי את החום מהחברים שלי לקבוצה ומהאוהדים שלנו". על סביליה אמר ראמוס ש"היא במקום השני בליגה, ושיחקה טוב מאוד בסיבוב הראשון, אבל עכשיו מתחיל הסיבוב השני, שהוא הרבה יותר קשה".

שחקני סביליה חוגגים ניצחון על ריאל מדריד. רויטרס
ניצחון גדול, סיבוב גדול. סביליה/רויטרס

כל המשחק היה סוער למדי, אחרי המפגש בשבוע שעבר בין הקבוצות בגביע (3:3), אך שיא מסוים הגיע בדקה ה-67, כשדני קרבחאל הוכשל ברחבה וריאל מדריד קיבלה פנדל. בזמן ששחקני סביליה באו בטענות לשופט, ויטולו בעט במכוון בקרקע והוציא חתיכת דשא, על מנת שלכריסטיאנו רונאלדו יהיה קשה יותר להבקיע. CR7 זעם והטיח את הכדור בשחקן סביליה, לפני שבעט בסופו של דבר פנימה והעניק לבלאנקוס יתרון שלא הספיק. אגב, רונאלדו השווה את השיא של הוגו סאנצ'ס כשכבש פנדל 56 בליגה הספרדית. "ניסיתי להוציא אותו מריכוז", הודה ויטולו, "תמיד עושים את זה לפני פנדלים, זה לא ממש עבד לי".

ברשת לא מפסיקים להסתלבט על סרחיו ראמוס

אוהדי סביליה חוגגים את הניצחון

עבור מאמן ריאל זינאדין זידאן זה היה הפסד ליגה ראשון (!) בחוץ, והפסד שלישי בלבד ב-57 משחקיו כמאמן ריאל מדריד. "אין מה להסביר, היה לנו משחק מצוין, שתי קבוצות טובות, וספגנו שני שערים", אמר זיזו, "נרגענו לחמש דקות, וזה הספיק כדי לתת לניצחון לחמוק. בהתחשב באיך שהתפתח המשחק זה מאכזב, אבל זה הכדורגל. אנחנו יכולים להיות גאים בכל מה שעשינו עד עכשיו. ידענו שיום אחד הרצף הזה ייגמר, עכשיו לא צריך לחשוב על זה יותר, אלא להמשיך לעבוד קשה. זה לא הולך לשנות כלום, נמשיך בשלנו".

מרסלו טוען ש"היה לנו משחק טוב, אבל אחרי שכבשנו נרגענו, וברור שנכשלנו, כי קשה להוציא מכאן נקודות, ונקווה שנלמד מהשער השני שספגנו, כדי שזה לא יקרה שוב". גם דני קרבאחל יודע ש"היינו לא מרוכזים לחמש דקות, וזה עלה לנו בשלוש נקודות. אנחנו לא מחפשים שיאים, אנחנו רק רוצים למלא את הארון של ריאל מדריד בעוד גביעים". על סרחיו ראמוס אמר קרבאחל ש"ראמוס סחב אותנו במשך הרבה משחקים, טעות יכולה לקרות לכל אחד. אנחנו עדיין מוליכים את הטבלה, ונעבוד יותר קשה מעכשיו".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
השווה שיא, ספג הפסד. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully