וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ ומוריניו התעמתו וביקרו זה את זה: "הם שיחקו על כדורים ארוכים, זה היה פרוע"

אחרי העימות הלוהט על הקווים, מאמן ליברפול ביקר את צורת המשחק של מנצ'סטר יונייטד ב-1:1: "הכדור היה באוויר במשך 25 דקות". מוריניו ענה: "ראיתי הרבה חולצות צהובות ברחבה". וגם: התגובה של פרדיננד לשער השוויון

רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול (משמאל) עם ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
היה חם. ז'וזה מוריניו ויורגן קלופ/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפרדו אמש (ראשון) ב-1:1 באולד טראפורד, תוצאה ששירתה בעיקר את המוליכה צ'לסי ואת טוטנהאם שנותרה במקום השני בזכות איבוד הנקודות של המייטי רדס. לא מעט עצבים היו במהלך ההתמודדות בין שני המאמנים, ז'וזה מוריניו ויורגן קלופ, שאף התעמתו על הקווים לקראת הסיום על רקע עימות בין רוברטו פירמינו לאנדר הררה. מגן יונייטד משך בחוזקה בחולצתו של הברזילאי בעודו דוהר להתקפה, פירמינו הגיב בדחיפה, ןשניהם קיבלו צהוב. שני המאמנים לא אהבו את ההחלטה, והתעמתו על הקווים בצורה מופגנת.

השופט הרביעי קרייג פוסון נאלץ להפריד ביניהם, כשהמאמן הגרמני מסרב בצורה מופגנת ובכעס ללחיצת היד של מוריניו. השופט מייקל אוליבר נתן צהוב לשני השחקנים, וקלופ אמר: "מוריניו רצה מינימום צהוב, אי אפשר היה ששנינו נחשוב אותו דבר. השופט שרק לדעתי לפני שקרה משהו. רוברטו הוא כדורגלן מכף רגל ועד ראש, והוא רצה להמשיך את המשחק ולרוץ. זה היה צהוב להררה, וזהו, אבל בסוף גם השחקן שרק רצה לשחק כדורגל קיבל צהוב. זה יכול היה להיגמר גרוע יותר".

מוריניו הסביר ש"קלופ חשב שאני רוצה שירחיקו את השחקן שלו. אני לא. לא הייתה שום בעיה בכלל. השחקנים נתנו הכל, אבל בצורה מקצוענית, כך שהשופט פעל היטב. הייתה אגרסיביות, אבל טובה. הגיע לנו יותר, אבל נקודה זה משהו שכולם חייבים לקבל.

"הם שיחקו חכם. הם לקחו את הזמן שלהם, הם יודעים לשחק כדורגל ולהשתלט על הרגשות שלהם. הם ידעו שהם יהיו בצרות בדקות האחרונות. הם אומנם עצרו את רצף הניצחונות שלנו, אבל לא עצרו את רצף המשחקים שלנו ללא הפסד, שנמשך המון המון זמן".

קלופ ציין שהיריבות הולהטה עוד לפני המשחק, כשמוריניו כלל לא התייחס לליברפול בטור שלו לפני המשחק בתוכניית המשחק. "קראתי את התוכנייה, ופעם ראשונה ראיתי שאין ברכת ברוכים הבאים לליברפול או משהו בסגנון. אחרי זה רציתי קפה, והיה רק תה. הם כבר התחילו, אה? בסדר גמור. זה כדורגל, והגענו מוכנים".

כך הגיב ריו פרדיננד לשער השוויון של זלאטן איברהימוביץ'

שער השוויון של זלאטן האריך את הרצף של יוניייטד ל-16 משחקים לא הפסד, אבל השבדי הודה שקבוצתו החלה את המשחק בגישה לא נכונה. "לא התמודדנו טוב עם הלחץ", הודה זלאטן, "אם היינו משחקים במחצית הראשונה כמו ששיחקנו בשנייה, המשחק העיה נראה אחרת".

שני המאמנים ביקרו את הסגנון של היריבה. "מנצ'סטר יונייטד יכולה להיראות טוב יותר מאיך שהיא נראתה", הודה מוריניו בסיום, "גם ליברפול, אף על פי שלא מדובר בבעיה שלי, יכולה לשחק טוב בהרבה. החלטתי להכניס את מרואן פלאיני כי יש לו המון יתרונות. אנשים צריכים לדעת במה הוא טוב ובמה הוא פחות טוב. הבטתי ברחבת היריבה, וכל מה שראיתי היו חולצות צהובות (של שחקני ליברפול). לכן החלטתי להכניס את מרואן".

יורגן קלופ אמר ש"הכדור היה באוויר במשך 25 דקות מהמשחק. הם שיחקו כדורים ארוכים, זה היה משחק פרוע. הגענו לכאן כדי לנצח, לכן אנחנו לא מרוצים. רבים לא נתנו לנו סיכוי במשחק, בשל היכולת הטובה של מנצ'סטר יונייטד בתקופה האחרונה. היינו צריכים לאזור אומץ ולעלות רעבים לכר הדשא. לא היה לנו פשוט כלל. אחרי 80 דקות אינטנסיביות, פלאיני נכנס ומנצ'סטר יונייטד שיחקה עליו ועל זלאטן איברהימוביץ' בעזרת כדורים ארוכים. זה מאוד קשה, אבל עשינו זאת, ואני מאוד שמח".

הגרמני הוסיף: "היינו טובים יותר בסופו של דבר, אבל לפעמים בכדורגל זה לא מספיק. אני חושב שכל שלוש הנקודות הגיעו לנו, אבל סיימנו עם אחת, בחוץ, וזה בסדר. אני מרוצה מכך שנראינו טוב מול יריבה עיקשת".

"האמת? התאכזבנו מהתוצאה", ציין דיאן לוברן. "האמנו שאנחנו יכולים להוציא יותר מהמשחק הזה. ממש לא הופתענו משיטת המשחק של יונייטד בדקות האחרונות. היא שיחקה עם שני חלוצים גבוהים (זלאטן ופלאיני), אבל אני חושב שהתמודדנו עם זה היטב".

מספרי המשחק

* זלאטן איברהימוביץ' כבש 14 שערי ליגה ב-20 המשחקים הראשונים שלו בפרמיירליג. רק רוד ואן ניסטלרוי ודווייט יורק (15) כבשו יותר ב-20 משחקי הליגה הראשונים שלהם במדי מנצ'סטר יונייטד.

* זו הפעם הראשונה מאז עונת 1987/88 שמנצ'סטר יונייטד וליברפול מסיימות את שני מפגשי הליגה שלהם בתיקו.

* ג'יימס מילנר מעולם לא הפסיד ב-46 משחקי הפרמיירליג בהם כבש, והוא מחזיר בשיא יחד עם דאריוס ואסל.

* ויין רוני רשם את ההופעה ה-450 בליגה והפך לשחקן השדה ה-17 שמגיע לכמות הזו.

* זה היה המפגש ה-50 בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג. יונייטד ניצחה 27, ליברפול 13, עשרה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* ג'יימס מילנר כבש את כל עשרת הפנדלים האחרונים אותם בעט בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully