וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "ראינו את שני הצדדים של הפועל תל אביב"

15.1.2017 / 23:50

מאמן האדומים סיכם את ה-84:90 המוזר על אילת: "הראינו פוטנציאל גדול לצד בעיות עליהן אני לוקח את האחריות, ליונס עשה שינוי משמעותי". קטש: "לא יכולים להרשות לעצמנו ירידת מתח"

one

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות עם רמי הדר על הקווים - הפעם 84:90 על הפועל אילת, עליה כבר הובילה ב-28 הפרש לפני שקפאה לגמרי ברבע האחרון.

"היום ראינו את הפועל תל אביב בשני הצדדים שלה, את הפוטנציאל, והפוטנציאל גדול, ואת הבעיות שאני לוקח עליהן את האחריות", סיכם רמי הדר. "עשיתי דברים לא נכונים ברבע הרביעי, הייתי צריך למצוא דרך לעצור את זה יותר מוקדם. שמח מהניצחון ושמח שיש לנו ממה ללמוד. החזרה של אילת הייתה בגללנו. אם היינו ממשיכים לעשות את הדברים הנכונים זה היה נגמר 12 או 15 הפרש. לא לקחנו את הזריקות הנכונות בסוף, יש מקום לעבוד ולשפר. מארק ליונס הגיע לפה וזה שינוי משמעותי. לקבוצה יש שחקן יוצר שהקבוצה יושבת סביבו. יש לנו בסיס טוב שאפשר ללכת איתו, צריכים ללמוד להיות יותר מדויקים. הדרבי? הוא תמיד מיוחד, חוויתי את הדרבי מהצד השני וזה היה מאוד אמוציונלי. נתכונן טוב ואני סומך על השחקנים שלי".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אילת 84:90

קולמן מול ליונס/מגד גוזני

מנגד, עודד קטש הסתכל על חצי הכוס הריקה: "מבחינתי כל המשחק מסתכם בחצי הראשון. זה לא חוכמה כשאתה אנדרדוג ואתה חופר בור ואז להתחיל לשחק. אי אפשר לשמור ככה. היה ברור מי רצה יותר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ירידת מתח. עברנו תקופה קשה עם פציעות. לא יכולים להגיע למשחק ככה בחצי הראשון, שהקבוצה השנייה רוצה יותר מאיתנו. אנחנו נלחמים על הפלייאוף, אסור לפספס שום ניצחון מול שום קבוצה בשום מקום. אנחנו קבוצה שכשהיא באה לשחק ומשחקת נכון יכולה לנצח כל קבוצה וכשהיא לא באה מוכנה יכולה להפסיד לכל קבוצה. מעט מאוד קבוצות הן יציבות, אולי אחת וחצי. זה האופי של הליגה הזאת. אני אלך הביתה ואראה מה עשיתי לא נכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully