וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו עלתה למקום הראשון אחרי 1:4 מרשים במארסיי

קבוצת ההתקפה הטובה באירופה הפציצה גם בסטאד ולודרום וניצלה את ה-0:0 של ניס מול מץ כדי להתייצב בפסגה. למאר כבש שער מרהיב, פלקאו הוסיף וברנרדו סילבה חגג עם צמד. הפסד לליון

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
עוד קרנבל. רדאמל פלקאו חוגג/רויטרס

הסיבוב השני בליגה הצרפתית לא נפתח טוב מבחינתה של המוליכה המפתיעה ניס, ששמטה נקודות חשובות הערב (ראשון) ב-0:0 הביתי בקרב הקצוות מול מץ. מונאקו ניצלה זאת מיד ועלתה על חשבונה לפסגה בזכות 1:4 מרשים במארסיי. ליון מעדה עם הפסד 3:2 בקון.

מארסיי - מונאקו 4:1

קבוצת ההתקפה הטובה באירופה עלתה למקום הראשון, בזכות עוד רביעייה שהעלתה את מאזנה ל-60 שערים ב-20 מחזורים (ממוצע של שלושה שערים למשחק). מארסיי הגיעה בעיצומה של תקופה נהדרת, הקהל יצר אווירה מדהימה והדיבורים על חזרה אפשרית של דימיטרי פאייה רק רוממו את מצב הרוח, אבל מונאקו הייתה גדולה על המארחת. הקבוצה של רודי גרסיה אמנם שמרה על רשת נקייה בשמונה מ-10 משחקי הבית האחרונים שלה, בהם לא הפסידה, אך כבר בדקה ה-15 תומא למאר הבקיע שער מרהיב בהקפצה מזווית קשה בצד שמאל ובחלוף שש דקות רדאמל פלקאו חגג את ה-12 שלו העונה בליגה. רולאנדו הפורטוגלי צימק בנגיחה בדקה ה-28, אלא שמנגד הגיב בן ארצו ברנרדו סילבה עם נגיחה נפלאה משלו בדקה ה-45 והוא גם חתם בדקה ה-56 אחרי עוד מהלך גדול של למאר.

כרזה של אוהדי מארסיי. רויטרס
למרות התפאורה היפה, ראו הפסד. אוהדי מארסיי/רויטרס

ניס - מץ 0:0

ללא מריו באלוטלי ויונס בלהנדה המורחקים, הקבוצה של לוסיאן פאבר לא הצליחה להכניע את נועלת הטבלה. אלסאן פלאה פתח בחוד של ניס, אבל התקשה להגיע להזדמנויות ודווקא האורחת הייתה קרובה יותר לשער. אלא שמץ לא כבשה בחמשת משחקי החוץ הקודמים שלה בכל המסגרות, וכך היה גם הפעם. המדורגת אחרונה הרוויחה נקודה בלתי צפויה שמחפה מעט על שתי הנקודות שהופחתו ממאזנה בגלל זריקת החזיז במשחק הביתי מול ליון.

קון - ליון 2:3

אלכסנדר לקאזט אמנם כבש צמד, אבל קבוצתו פספסה הזדמנות טובה להתקרב לשלוש המוליכות ואפשרה למארחת להימלט מהקו האדום. קון עלתה ל-0:2 בחצי השעה הראשונה, אחרי שער עצמי מהאוויר של מקסוול קורנה (8) ופנדל של איבן סנטיני הקרואטי. לקאזט ענה עם פנדל משלו (35) ונגיחה אחרי הכנה של קורנה (45), אך סנטיני נגח בדקה ה-61 את שערו ה-10 העונה (הקרואטי הראשון שעושה זאת בליגה הצרפתית מאז דודו פרשו במונאקו ב-2002/03) וקבע הפתעה גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully