וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל חולון תארח את מכבי תל אביב, בכורה לדגן יבזורי

15.1.2017 / 14:39

משחק העונה בליגת העל: הסגולים ינסו לנצח בהפרש דו ספרתי ולתפוס את המקום הראשון נגד הקבוצה של בגאצקיס, שתנסה להמנע מהפסד שלישי ברציפות (18:40, ספורט 5). גאודלוק לא בסגל, שגב יירשם. מכבי חיפה תארח את קרית גת

one

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד משחקי המחזור יעמוד משחק העונה עד כה, בו תארח הפועל חולון המפתיעה, בשורותיה יערוך דגן יבזורי הופעת בכורה, את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב (72:81 למכבי תל אביב ביד אליהו בסיבוב הראשון). מכבי חיפה רושמת כבר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ותנסה להמשיך במומנטום נגד האחרונה בטבלה מכבי קרית גת (69:75 לחיפה באשקלון בסיבוב הראשון).

seperator
מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. דרור עינב
יתאושש מההפסד במדריד? בגאצקיס/דרור עינב

הפועל חולון - מכבי תל אביב (18:40, ספורט 5)

אחרי שישה ניצחונות רצופים, ארבעה במסגרת הליגה ועוד שני ניצחונות בגביע המדינה, הרכבת של הפועל חולון חוותה תקלה בשבוע שעבר עם הפסד ביתי לעירוני נהריה. בחולון יודעים שלמרות זאת העונה שלהם עדיין נחשבת להצלחה גדולה מאוד, וינסו להוכיח במשחק נגד מכבי תל אביב שהיה מדובר בתקלה חד פעמית, וכי היא עדיין אחת הקבוצות הטובות בליגה. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הוא דגן יבזורי, שהגיע ממכבי תל אביב לפני שבוע וחצי, כשגם ג'ורדן טיילור מנסה להכנס לעניינים. מי שירצה לשים את המשחק האחרון מאחוריו הוא קאליף וויאט שרשם שיאים שליליים נקודות ובמדד. במכירה מוקדמת נמכרו כמעט כל הכרטיסים שהיו מיועדים לאוהדי חולון, והאולם, לפחות מהצד של הסגולים, צפוי להיות מלא.

דגן יבזורי הפועל חולון. לירון מולדובן
פוגש את האקסית. יבזורי/לירון מולדובן

"מצפה לנו משחק בית מאוד קשה ,נצטרך לבוא אגרסיביים ולעשות מינימום טעויות כדי לנצח את המשחק", אמר שלומי הרוש לקראת ההתמודדות, "כמובן שנצטרך את הקהל שלנו במיטבו שיתן לנו את הדחיפה מהיציע". המאמן דן שמיר הוסיף: "מעבר לכך שהמשחק הוא חגיגה לקהל, זו הזדמנות לבחון את עצמנו מול קבוצה חזקה ומוכשרת מאוד. אני מקווה שנוציא מעצמנו את המיטב כדי לתת משחק טוב".

בסיום המשחק תיערך מכירה מיוחדת של כרטיסי לחצי גמר גביע המדינה, בה יימכרו 1,000 כרטיסים מתוך 2,300 שהוקצו לקבוצה, כשאלף כבר נמכרו.

במכבי תל אביב יצאו מתוסכלים מאוד ממשחק החוץ נגד ריאל מדריד ביום חמישי האחרון. מצד אחד הצליחה הקבוצה להציג כדורסל טוב והובילה בשלבים רבים של המשחק נגד אחת הקבוצות החזקות באירופה, מצד שני היא ספגה הפסד נוסף ביורוליג, והמרחק שלה מהמקום שמוביל לשלב ההצלבה רק גדל. כשביום חמישי מחכה לצהובים הכוכב האדום בלגרד, שהביסה אותה בצורה משפילה לפני מספר שבועות, ינסו השחקנים של איינרס בגאצקיס לא להגדיל את רצף ההפסדים לשלושה, כשהפסד בהפרש דו ספרתי יעלה להם גם בראשות הטבלה. אנדרו גאודלוק לא יהיה בסגל, מי אך מי שיירשם לראשונה הוא איתי שגב, שחוזר אחרי היעדרות בת ארבעה חודשים.

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
פייבוריטים. רחימי/ברני ארדוב

מכבי חיפה - מכבי קרית גת (18:30, משולב בספורט 5)

התקופה המצוינת של מכבי חיפה נמשכה גם בשבוע שעבר, כשהשחקנים של עופר רחימי הביסו בבית את בני הרצליה והתקרבו לאזור הפלייאוף, לראשונה מפתיחת העונה. בחיפה היו מרוצים מאוד מהכניסה החלקה של גרגורי ורגאס לנעלי בעל הבית של הקבוצה, כשהרכז מונצואלה, ששב למועדון אחרי חצי עונה, רשם דאבל דאבל על חשבון ההגנה של הרצליה. במועדון יודעים שהם מגיעים כפייבוריטים למשחק נגד קרית גת, סיטוציה שלא קרתה להם יותר מדי פעמים העונה, ומנסים לגרום לשחקנים להגיע למשחק בגישה הנכונה. מי שצפוי לחזור לחמישייה הוא טוני מיטשל שנענש בשבוע שעבר ועלה מהספסל.

עוד שבוע סוער עבר על האחרונה בטבלה, שמוצאת את עצמה מרחק שלושה וחצי משחקים מחוף מבטחים, כשהעונה אפילו לא הגיעה למחציתה. בתחילת השבוע החליטו בקרית גת לחתוך את הגארד טיישון טיילור, מלך הסלים של הקבוצה, לאחר שההתנהלות של השחקן מתחילת העונה גרמה ללא מעט מתחים ועצבים במועדון. לקראת סוף השבוע הוחתמו במועדון הדרומי שני שחקנים עם עבר בליגת העל, הגארד ג'וש סלבי, שלא שיחק מסוף העונה שעברה, ואמור לתפקד על תקן הסקורר, והפורוורד ברנדון באומן, שמגיע אחרי תקופה טובה מאוד בבלגיה. ביחד עם השניים ינסה אלעד חסין להשיג ניצחון שיחזור חלק מהתקווה שאבדה לקבוצתו בשבועות האחרונים.

אלעד חסין מאמן מכבי קרית גת. יותם רונן
מפגש חשוב. חסין/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully