וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזפלט חגג שלשה נדירה: "היירסטון חדש כאן, הוא לא ידע שאני לא קלעי"

15.1.2017 / 7:57

שחקן הפנים של ירושלים התבדח אחרי הניצחון על גלבוע/גליל, שהושג למרות חסרונם של ג'רלס וג'ונס ועל אף בעיית עבירות של סטודמאייר. פיאניג'אני: "לא משנה באיזו מסגרת, צריך לבוא תמיד באותה גישה"

one

המומנטום של הפועל ירושלים נמשך. האדומים הביסו אמש (שבת) 75:100 את הפועל גלבוע גליל ובכך השיגו ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, על אף ששיחקו ללא קרטיס ג'רלס השוהה בארה"ב וללא שון ג'ונס. "שיחקנו קבוצתי", אמר סימונה פיאניג'אני בסיום. אמארה סטודמאייר הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת, שיחק 17 דקות בלבד ותרם בהן 7 נקודות בלבד, אך ירושלים הסתדרה היטב גם בלעדיו. "סטודמאייר ספג עבירות בשלב מאוד מוקדם אז היינו צריכים לשנות כמה דברים. לא משנה מול מי אנחנו משחקים ובאיזו מסגרת, צריך לבוא באותה גישה", הוסיף המאמן בנושא.

בירושלים רשמו לליגה את מאליק היירסטון כשהם מספרים כי המאמן פיאניג'אני רוצה להכניסו לכושר משחק לקראת המאבקים ביורוקאפ. היירסטון שותף אמש ל-14 דקות וקלע 6 נקודות, אך נראה רחוק מלהיות בכושר אופטימלי.

עוד בנושא:
ניצחון חמישי רצוף: הפועל ירושלים הביסה את גלבוע/גליל 75:100

שחקן הפועל ירושלים אייזק רוזפלט. נועם מושקוביץ
נכנס לנעליים של סטודמאייר. רוזפלט/נועם מושקוביץ

אחד המצטיינים בירושלים היה אייזק רוזנפלט, שסיפק 14 נקודות ב-17 דקות, כולל שלשה מפתיעה - הראשונה שלו זה שבע שנים, מאז צלף 3 מ-3 במדי בני השרון מול עירוני רמת גן ב-31 בינואר 2010. "קלעתי, אבל לא תראו ממני הרבה שלשות העונה. הגעתי למאה אחוזים, אני יודע איפה להפסיק", התבדח בסיום. "מאליק חדש כאן, הוא רק שבוע או שבועיים בקבוצה, אז הוא לא ידע שאני לא קלעי ומסר לי. זרקתי, ולמזלי זה נכנס".

רוזפלט הוסיף: "זו הרגשה טובה לנצח כך. יש לנו עונה ארוכה עם עליות ומורדות. המפתח זה להישאר ביחד. זה גם מראה הרבה עלינו כקבוצה, כשגם שמישהו לא משחק, אז כולם מתאחדים. אנחנו קבוצה טובה וכל עוד נשחק אגרסיבי מההתחלה אז אפשר להשיג הרבה דברים".

על משחקו האישי הוסיף השחקן: "מאז שהגעתי להפועל ירושלים אני מנסה לשחק באותה דרך, אני רוצה להביא אנרגיה למגרש. הרגשתי שאני יכול לעשות את זה וקיבלתי הזדמנות. זו הרגשה טובה, בטח כשמדובר בניצחון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully