וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "מסי וברצלונה זקוקים זה לזו". לואיס אנריקה מתחרט

היגואין מנסה לגייס את הפרעוש ליובנטוס, אך חבריו לקבוצה בטוחים: "הוא ובארסה זה לנצח". במדריד מבקרים את סוארס ש"הפך לדובר של מסי", המאמן מתנצל בפני וידאל, וגם: ראול תחת מתקפה

one

אחרי שפתחה את 2017 בצורה מאכזבת, ברצלונה השכיחה אמש (שבת) את הצרות עם חמישייה מרשימה לרשת לאס פלמאס, וכעת היא רחוקה שתי נקודות בלבד מריאל מדריד (לה יש שני משחקים חסרים). אלש וידאל, שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה, פתח וכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה. לואיס סוארס השתווה לליאונל מסי בראש טבלת המבקיעים בליגה (14 שערים).

לואיס סוארס ברצלונה. GettyImages
"שמח שיכולתי לעזור". סוארס/GettyImages

מסי הבקיע לראשונה בקריירה מול לאס פלמאס, והשווה את שיאו של ראול עם 35 יריבות מולן מצא את הרשת בליגה הספרדית. אקס ריאל מדריד בירך אותו בטוויטר ("תענוג להנות כל פעם מחדש מהשערים שלך"), והסתבך עם אוהדי הבלאנקוס, שלא אהבו את הפרגון לכוכב היריבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ראול בירך

אוהדי ריאל מיהרו להגיב: "אתה רציני, ראול?"

אוהד למסי: "אחליף את חמותי תמורת חולצה שלך"

מספרי המשחק

* לואיס סוארס כבש את שערו ה-70 בליגה הספרדית, במשחקו ה-79.

* לואיס סוארס השתווה לליאונל מסי בראש טבלת המבקיעים בליגה (14).

* אלש וידאל כבש את שערו הראשון במדי ברצלונה.

* לאס פלמאס ספגה חמישייה בליגה הראשונה לראשונה מאז פברואר 2002, אז הפסידה 7:0 לריאל מדריד.

* ארדה טוראן כבש 12 שערים ב-22 הופעות העונה בכל המסגרות, בעונה שעברה כבש רק פעמיים ב-25 משחקים.

* ליאונל מסי כבש לראשונה בקריירה מול לאס פלמאס, וכעת יש לו לפחות שער אחד מול כל הקבוצות בליגה.

* ליאונל מסי הבקיע בליגה נגד 35 קבוצות שונות, והשווה את שיאו של ראול.

* אנדרה גומש, שבישל את השער הראשון, היה מעורב לראשונה בשער של ברצלונה.

* לואיס סוארס כבש בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים.

* ברצלונה ניצחה את לאס פלמאס ב-16 מ-18 משחקי הליגה שקיימה מולה בקאמפ נואו.

ליאונל מסי עם לואיס סוארס ברצלונה. GettyImages
סוארס לא מוכן לתת למסי ללכת/GettyImages

הציטוטים

לואיס אנריקה אמר בסיום: "המטרה הייתה לשחק טוב מול יריבה איכותית. אני חושב שסיפקנו את אחת התצוגות ההגנתיות הטובות שלנו. במחצית הראשונה לא היינו יעילים מספיק, בשנייה כבר שיפרנו את הדיוק. אנחנו מרוצים, היינו הרבה יותר טובים מלאס פלמאס. אני בעיקר מרוצה מהיכולת של הקבוצה בלי הכדור. אלש וידאל היה נהדר, הוא הוכיח לי שטעיתי לגביו ולאחרונה הוא פשוט פנטסטי, גם באימונים וגם במשחקים".

לאו מסי, איך לא, גנב את ההצגה בסיום כששחקני ברצלונה התייחסות שוב ושוב לסוגיית הישארותו בברצלונה. הקבוצה מנהלת עם הפרעוש מגעים להארכת חוזהו, אך על פי דיווחים הוא שוקל ברצינות הצעות מקבוצות אחרות. לאחרונה התווספה למירוץ אחריו גם יובנטוס, אחרי שגונסאלו היגואין צוטט כאומר "קבוצה כמו יובה חייבת לשאוף להחתים את השחקנים הטובים בעולם. אנסה להביא לכאן את מסי".

לואיס סוארס: "אני לא יודע אם זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, אבל ניצחנו יריבה שתמיד קשה מולה. הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות. שיחקנו כדורגל טוב גם בהתקפה וגם בהגנה, שמח שיכולתי לעזור עם שני שערים. המועדון יודע שהוא רוצה להשאיר את מסי, אנחנו מאוד רגועים למרות כל מה שנאמר".

סוארס הוסיף בנוגע למסי: "כבר היינו בסרט הזה של התקשורת. מסי יודע מה הוא רוצה, המועדון יודע מה הוא רוצה, הנשיא שלנו כבר אמר את זה. אני לא רואה סיבה שהוא לא יישאר, רק התקשורת מייצרת דרמה".

ב'אס' המדרידאי התייחסו לדבריו של לואיס סוארס וכתבו ש"נראה שהוא הדובר הבלתי רשמי של מסי. לא שזה בזה משהו פסול, אבל הוא בהחלט הולך על חבל דק".

גם חבייר מסצ'ראנו התגייס למען חברו לנבחרת ארגנטינה: "מסי וברצלונה זקוקים אחד לשני. מערכת היחסים בינו לבין המועדון היתה נהדרת עד עכשיו ואני חושב שכל חובב כדורגל רוצה שמסי יישאר בקטאלוניה לנצח. אין מקום טוב יותר בשבילו".

מסצ'ראנו החמיא גם לאלש וידאל ואמר: "אני מאושר בשבילו. הוא נלחם כדי לקבל דקות, הוא עושה את הדברים כמו שצריך והיום הוא קיבל את הפרס הראוי על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully