וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד התרגשו: "דונצ'יץ' השאיר את כולם עם פה פעור, זה כמו חלום"

הסלובני שיחגוג בחודש הבא יומולדת 18 כמעט סיפק טריפל דאבל מול מכבי תל אביב: "הוא מתפתח מהר ממה שאפשר לדמיין ועושה הכל יותר ויותר טוב. הקלאסיקו האירופי הלך למדריד"

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ' מול שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. Emilio Cobos, GettyImages
בדרך לעוד לקוח מרוצה. דונצ'יץ' מול ווימס/GettyImages, Emilio Cobos

רק בעוד חודש וחצי יחגוג לוקה דונצ'יץ' את יום הולדתו ה-18, מה שלא הפריע לו לספק שואו אדיר אמש (שישי) ולהוביל את ריאל מדריד לניצחון דחוק על מכבי תל אביב ביורוליג, 75:80.

הסלובני הצעיר סיים עם 10 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ולולא כמה פספוסים של חבריו לקבוצה, היה רושם טריפל דאבל ראשון בקריירה המבטיחה שלו: "הוא השאיר את כולם עם הפה פעור", פרגנו ב"אל קונפידנסיאל" הספרדי, "היחיד שלא נדהם ממה שלוקה דונצ'יץ' עושה הוא לוקה דונצ'יץ' בעצמו. כל השאר מרגישים כאילו הם בחלום ומנסים להבין ובמקביל גם ליהנות, מה הם רואים לנגד עיניהם".

בעיתון הוסיפו: "הכדורסל של דונצ'יץ' מתפתח הרבה יותר מהר ממה שניתן לדמיין. אין שום דבר שהוא לא מסוגל לבצע על הפרקט וכל דבר שהוא כן עושה, הוא עושה יותר ויותר טוב עם כל משחק שעובר. אולי בגיל הוא עוד נער, אבל ברמת המשחק הוא נראה כמו שחקן ותיק לכל דבר והוא מבין את המשחק יותר טוב מכל מי שסביבו. הוא קורא את המגרש בצורה מושלמת ומנצל את היכולת הזו כדי לקחת את ההחלטה הנכונה כמעט בכל מהלך".

עוד בנושא:

אהרל'ה ויסברג על לוקה דונצ'יץ'
יהונתן אליהו על לוקה דונצ'יץ'

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
ניסה לשמור על פרופורציות. לאסו/GettyImages

גם פבלו לאסו, מאמן הבלאנקוס, התרגש: "ילד בן 17 שכמעט עושה טריפל דאבל זה מישהו שנתן משחק עצום. הוא היה נהדר. המספרים שלו נצצו במשחק הזה, אבל זה אפילו לא היה המשחק הכי טוב שלו". על המשחק הוסיף לאסו: "זה היה ניצחון גדול, במשחק מאוד מסובך עבורנו, כך שאני מאושר. מכבי החליפה את סגנון המשחק שלה בשבועות האחרונים".

"הקלאסיקו האירופי הלך לריאל", נכתב בספרד, "זה היה משחק נהדר. דונצ'יץ' ורודי פרננדס לקחו את ריאל על הגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully