וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין קנזס סיטי לפיטסבורג נדחה ללילה שבין ראשון לשני

14.1.2017 / 6:24

בשורה מאכזבת לחובבי הפוטבול בישראל: מפגש חצי גמר ה-AFC, שאמור היה לצאת לדרך ביום ראשון ב-20:05, ייפתח רק ב-3:20, זאת בשל סופה שאמורה לפקוד את אזור קנזס סיטי. ג'ורדי נלסון לא כשיר למשחק של גרין ביי בדאלאס, מייק מקוי חוזר להיות מתאם ההתקפה של דנבר

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Bill Wippert, AP
הצ'יפס והסטילרס ייאלצו לחכות עוד כמה שעות. ליביון בל/AP, Bill Wippert

בשורה מאכזבת משהו לחובבי הפוטבול בישראל: המשחק בין קנזס סיטי לפיטסבורג, שאמור היה להיערך ביום ראשון בשעה הנוחה 20:05, הוזז ללילה שבין ראשון לשני וייצא לדרך ב-3:20.

ב-NFL הודיעו על ההחלטה הזו הלילה (בין שישי לשבת) והסבירו כי חשש מסופת שלגים, שתוביל לקרח על הקרקע באזור קנזס סיטי היה הגורם לקבלת ההחלטה.

* גרין ביי תתארח מחר בלילה אצל דאלאס ותיאלץ לעשות זאת ללא ג'ורדי נלסון, שהכורז רשמית כלא כשיר למשחק. נלסון נפגע מכניסה של ליאון הול, הסייפטי של ניו יורק ג'איינטס, ביום ראשון החולף.

* מייק מקוי, שפוטר מסן דייגו עם סיום העונה ולא זכה להיות חלק מהמעבר של הצ'ארג'רס ללוס אנג'לס, הצטרף לדנבר בתור מתאם ההתקפה החדש של הקבוצה והוא יעבוד תחת המאמן הטרי ואנס ג'וזף. מקוי חוזר למעשה לתפקיד אותו מילא בהצלחה במשך ארבע שנים, לפני שעבר לצ'ארג'רס ב-2013. ביל מסגרייב, שעבד כמתאם ההתקפה של אוקלנד ועזר לפתח את דרק קאר, עובר אף הוא לברונקוס ויהיה מאמן הקוורטרבקים, בניסיון לבנות את טרבור סימיאן ופקסטון לינץ'.

עוד בנושא:

הכל לקראת משחקי הפלייאוף של שבת וראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully