וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "הפסד כואב, לא טעיתי כשסמכתי על ווימס"

14.1.2017 / 0:08

מאמן מכבי תל אביב הגן על האמריקאי לאחר ההפסד לריאל מדריד, והודה: "בפתיחת הרבע הרביעי התחלנו להסס. היינו צריכים להיות סבלניים יותר ולא למהר, דיברנו על זה המון"

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק מול שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. Emilio Cobos, GettyImages
ההצלבה רחוקה מתמיד. גאודלוק מול יול/GettyImages, Emilio Cobos

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שישי) 80:75 לריאל מדריד בספרד, וכעת היא רחוקה שלושה ניצחונות מהמקום השמיני המוביל לשלב ההצלבה של היורוליג. הצהובים כבר הוליכו ב-10 נקודות על אחת הקבוצות הטובות ביבשת ברבע השלישי אך קפאו ברגעי ההכרעה, לא לראשונה העונה, וסיבכו את עצמם כהוגן. אנדרו גאודלוק ו-ויקטור ראד קלעו 18 נקודות כל אחד, סוני ווימס שוב היה חלש מאוד, ומנגד, לוקה דונצ'יץ' היה רחוק שני אסיסטים מטריפל דאבל היסטורי בגיל 17 (10 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים).

עוד בנושא:

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 75:80 את מכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מקבל גב מהמאמן שלו. ווימס/GettyImages

"זה הפסד כואב", אמר איינארס בגאצקיס בסיום. "התכוננו בצורה טובה, שיחקנו בצורה טובה לאורך מרבית השלבים של המשחק. בפתיחת הרבע הרביעי התחלנו להסס. דיברנו על זה המון, אבל היינו צריכים להיות סבלניים יותר ולא למהר. אסור לנו להסס, למהר ולקבל החלטות רעות. ברור שהמטרה שלנו היא לקלוע, אבל לא דרך סלים משוגעים. 18 איבודים זה 18 זריקות שהענקנו ליריבה. רק בחמש הדקות האחרונות נתנו להם לזרוק זריקות קלות, בלי לחץ מצד השחקנים שלנו. חשוב שנעבוד על הסבלנות שלנו".

על סוני ווימס, שהיה חלש עם 5 נקודות ו-5 איבודים, אמר המאמן: "הוא היה חולה בשלושת הימים האחרונים. היינו צריכים אותו במרבית שלבי המשחק. אני לא חושב שטעיתי כשסמכתי על ווימס, הסיטואציה הייתה דומה במחזור הקודם מול דרושפאקה והצלחנו לנצח".

על משחק היורוליג הבא, מול הכוכב האדום בבלגרד, אמר בגאצקיס: "אני לא רוצה לדעת או לדבר על הכוכב האדום בלגרד. מה שמעניין אותי זה המשחק מול הפועל חולון. אחרי זה נדבר על הכוכב האדום בלגרד, השחקנים זוכרים היטב מה קרה להם מולם במשחק האחרון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully