וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון על ההקנטות של שחקני קליבלנד: "ילדותי ולא מכובד"

לפני המפגש ביניהן, כוכב גולדן סטייט לא שוכח לקאבס את מסיבת ליל כל הקדושים, בה נראו עוגיות בצורת קבר שלו ושל קרי. סן אנטוניו פורחת בהתקפה, לוק וולטון בטוח ש"זאת קבוצה לאליפות"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) מול קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט. AP
מוסיפים שמן למדורה. קליי תומפסון מול לברון/AP

היריבות בין גולדן סטייט לקליבלנד מתחממת לקראת המפגש השני ביניהן העונה, שייערך בלילה שבין שני לשלישי. הווריירס ניצחו הלילה (בין חמישי לשישי) 107:127 את דטרויט ונראים שוב בכושר התקפי מצוין לקראת המשחק באוקלנד. קליי תומפסון חזר אחרי היעדרות ממשחק אחד בשל מחלה, והציג יכולת מצוינת עם 23 נקודות. עוד לפני המשחק הוא התראיין ל-USA Today והתייחס בין היתר ליריבות הנרקמת בין שתי הקבוצות הדומיננטיות בליגה.

"היריבות הזאת טוב לליגה. זה הופך את הכל ליותר כיף, נדיר שיש יריבויות כאלה בספורט, אז אנחנו משתדלים ליהנות מזה ולאמץ את זה כמה שאפשר", אמר. שחקני קליבלנד דאגו לתדלק את היריבות בין השתיים, כשבמסיבת ליל כל הקדושים שנערכה בביתו של לברון ג'יימס הוצעו לאורחים עוגיות בצורת קבר של סטף קרי ותומפסון, ועליהם הכיתוב 1:3, זכר לפיגור אותו שחקני הקאבס מחקו בדרך לזכייה באליפות ההיסטורית. תומפסון לא שכח את המקרה הזה ואמר ש"זה קצת ילדותי וברור שזה לא מכובד. הם יכולים לעשות את הדברים הילדותיים האלה, לי באופן אישי זה לא מפריע, למרות שאנחנו לא עשינו את אותם דברים כשהיינו אלופים. כנראה שיש אנשים שבנויים אחרת, אבל נצטרך לפתור את המחלוקת הזאת על המגרש".

הווריירס מתחילים לחזור לעצמם לפחות באספקט אחד: הקליעה משלוש. מי שסימנה עד לא מזמן את נקודת הקיצון של מהפכת השלשות ב-NBA והובילה בעונה שעברה את הליגה באחוזים ובמספר הקליעות מחוץ לקשת, הפכה העונה לעוד קבוצה. יוסטון, בוסטון וקליבלנד קולעות יותר שלשות ממנה וגם מדייקות באחוזים גבוהים יותר, אבל לאחרונה נראה שהווריירס חוזרים לעצמם. הלילה הם סיימו עם 15 שלשות, 4 מהן של תומפסון ו-3 של סטף קרי, שלאט לאט יוצא מהתקופה היחסית בינונית שלו. "אני אומר לסטף להמשיך לזרוק בכל פעם שיש לו הזדמנות. אני מת על זה כשהוא עובר החצי וזורק שלשה משום מקום, או כשהוא יוצא מחסימה וזורק בלי להסתכל לסל. הוא הורג את הראש של הנחש, השלשות האלה הורגות את היריבות. אנחנו ניזונים מהסלים האלה ומהאנרגיות שבאות אחריהם".

עוד בנושא:
גולדן סטייט הביסה את דטרויט, הספרס השפילו את הלייקרס
בארה"ב מנתחים: המעמד של עומרי כספי בסקרמנטו קינגס
ההצבעות לאולסטאר: זאזה פאצ'וליה שומר על מקומו בצמרת

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
הידית חוזרת. קרי/AP

* סן אנטוניו נראית מצוין בהתקפה בתקופה האחרונה, ואחרי הניצחון המרשים הלילה על הלייקרס 93:134 הם עומדים כבר על 16 משחקים רצופים עם 100 נקודות ומעלה, הרצף הכי ארוך של הפרנצ'ייז מאז שנרשמו 22 משחקים בעונת 1994/95. הספרס הגיעו אחרי הפסד למילווקי ופשוט הוציאו את העצבים על החבורה האומללה של לוק וולטון, שהתמוגג מהיריבה בסיום. "זאת קבוצה לאליפות, חברים. היתה חוויה יפהפיה לראות אותם מגיעים ככה אחרי הפסד. איך הם ביצעו כל תרגיל לכדי שלמות, כמה חדים הם היו. כל קבוצה צריכה ללמוד מהם".

* הבחירות לאולסטאר בעיצומן, אבל דווין וייד לא מתלהב מהרעיון שישתתף שוב באירוע. 'פלאש', שרשם 11 הופעות באולסטאר, אמר הלילה ש"האולסטאר הפך לתחרות דאנקים, אין לו משמעות אמיתית". וייד הוסיף ש"אני לא יודע מתי זה השתנה, אבל לפני כמה שנים, אני זוכר שהיה קרבות אדירים במשחקים. היום אין זאת בעיקר תחרות מי מטביע יותר יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully