וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב עשוי להעביר את זכויות הניהול לאלי אוחנה

13.1.2017 / 16:52

בעלי הקבוצה מהבירה עדיין שוקל לערער לבית המשפט המחוזי על העונש שספג, ולפיו לא יוכל להחזיק בזכויות הניהול למשך שנתיים, וכבר מכין אלטרנטיבה. שחקנים: "להגיד שהשתפרנו זה עצוב"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: יותם רונן

האם אלי אוחנה יחזיק בזכויות הניהול של בית"ר ירושלים? בעלי המועדון אלי טביב, אשר אמור להעביר את זכויות הניהול של הקבוצה למשך שנתיים מסיום העונה הקרובה, בוחן אפשרות להעביר את המושכות לידיו של שחקן העבר המזוהה ביותר עם המועדון, אלי אוחנה. טביב ועורכי דינו עדיין בוחנים אפשרות של ערעור לבית המשפט המחוזי, אך אם זה לא יצלח, האדם המועדף לו הוא היה רוצה להעביר את זכויות הניהול הוא אוחנה.

בין טביב לאוחנה ישנם יחסי אמון של שנים והבעלים גם רואה בו אחד שיכול לעשות שינוי בבית"ר, גם ברמה הניהולית וגם ברמה התדמיתית. בית"ר ירושלים נמצאת במצב תדמיתי קשה ומתקשה לגייס ספונסרים ונותני חסות כאשר ומבקביל מנותקת מהקהילה העיסקית בעיר ומראש העיר, אשר נמצא בנתק מאלי טביב. בסביבתו של טביב ישנה תמימות דעים כי אוחנה הוא האיש שיוכל לעשות את השינוי המיוחל במידה ויעמוד בראש המועדון.

עוד בנושא:

רן בן שמעון: "אולי לא רואים שהשתפרנו, אבל ככה אנחנו מרגישים"
בית"ר: עונשו של טביב קוצר, לחץ למנות את לוזון, עזרא קיבל פנייה רשמית
ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מול 8 שחקנים של הפועל אשקלון

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים באימון/יותם רונן

בית"ר ירושלים תפגוש הפועל חיפה ביום הראשון הקרוב, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. הקבוצה מהבירה מגיעה לאחר 1:1 מאכזב מול הפועל אשקלון, ומצב הקבוצה לא נותן שקט למאמן רן בן שמעון ולבעלים אלי טביב. אם זה לא מספיק, כ-50 אוהדים הגיעו היום לאימון, תלו שלטים בגנות המאמן והשחקנים וכן שרו בגנותם.

בבית"ר ירושלים רוצים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי בשני שחקנים לפחות, אך נכון לעכשיו במועדון לא הגיעו לסיכום עם אף שחקן. בבית"ר רוצים את שחקן הפועל תל אביב, חן עזרא, אך סוכנו דודו אוואט צפוי לשבת עם אלי טביב רק אחרי שיבחן את כל האופציות. במועדון יודעים כי אם הפועל באר שבע או מכבי תל אביב ייכנסו לתמונה בעניין השחקן, היא לא תוכל להתמודד עם הסכומים הגבוהים שיוצעו לקשר.

יש לציין שבימים האחרונים ישנה אווירת נכאים באימוני הקבוצה, והשחקנים אף התייחסו בגיחוך לדבריו של רן בן שמעון שאמר: "אנחנו מרגישים שהשתפרנו". שחקני הקבוצה אמרו לגבי הנושא: "זה אפילו לא מצחיק. עשינו צחוק מעצמנו מול הקבוצה החלשה בליגה, להגיד שהשתפרנו זה עצוב. יש פה חוסר אמון שאפשר לעשות משהו אמיתי עם הקבוצה הנוכחית. יש יותר מדי בעיות, לא צריך לספר סיפורים".

גורם במועדון הוסיף על הדברים: "משהו לא טוב קורה במועדון, חייב לבוא שינוי ומהר, או בגזרת המאמן או מבחינת רכש משמעותי. הקהל כבר נטש וטדי יהיה ריק גם ביום ראשון. אלה שבאים רק רוצים לעשות בלאגן ולקלל את המאמן". כמו כן, עשרות אוהדים צפויים להגיע היום לבית וגן על מנת למחות על מצב הקבוצה נגד המאמן והשחקנים. האוהדים דורשים את פיטוריו של המאמן, וכמחאה הם לא מתכוונים לעודד נגד הפועל חיפה ברבע השעה הראשונה.

בנושא המקצועי, דן איינבינדר ועידן ורד צפויים לחזור להרכב הקבוצה ביום ראשון נגד הקבוצה החיפאית, כמו גם איתי שכטר. ז'והאן אודל ייעדר וייתכן כי במועדון ינסו להגיע עימו להבנות ולהתיר את חוזהו.

עוזר מאמן הקבוצה זיו אריה, פנה לרן בן שמעון ולבעלים של המועדון על מנת להשתחרר מתפקידו כיוון שקיבל הצעה למשרה כמאמן ראשי בדילה גורי מהליגה הגאורגית הראשונה. זיו קיבל את ברכת הדרך. באסיפת הקבוצה אמר זיו לצוות ולשחקנים: "אני מודה לבעלים, לרן ולכם על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד במועדון גדול שכזה. אמשיך להמשיך לכם אצבעות. אוהב את כולכם".

עדכון ראשון:9:45

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. GettyImages
יעשה קאמבק לבית"ר? אוחנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully