וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי אלטמן ימשיך להחרים את האימונים, מו"מ מול ישראל זגורי

13.1.2017 / 9:02

הקשר דורש שחרור, גם גוטליב. שיחות מתנהלות עם זגורי, שבודק הצעות נוספות. עזרא צפוי לסגור בקבוצה אחרת בשבוע הבא. רייכרט: "הדרבי הקודם? אי אפשר לשכוח אותו. נעשה הכול"

יוסי ציפקיס

עידן גיא לוזון בהפועל תל אביב תם אמש (חמישי) עם ההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה. מחר יחל עידן חדש, כשמנחם קורצקי יעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. במועדון מקווים לסכם עם אריאל הרוש כבר בתחילת השבוע ועם לפחות אחד משחקני מכבי חיפה - איסמעיל ריאן ו/או עאיד חבשי - שאמורים להצטרף לשחר הירש. גם מועמדותו של רועי גורדנה על הפרק. עומרי אלטמן ימשיך להחרים את האימונים ולדרוש שחרור, כמו גם אדי גוטליב. המשא ומתן עם ישראל זגורי נמשך, אך הקשר בודק הצעות נוספות. חן עזרא ככל הנראה יסגור בקבוצה אחרת כבר בשבוע הבא.

"אם לא היינו מאמינים לא היינו נשארים כאן", אמר בן רייכרט. "אם נתחזק כמו שצריך אפשר להישאר בליגה. אני רוצה להגיד תודה רבה לגיא שנתן לי הזדמנות והאמין בי, למדתי ממנו הרבה. אני לא כועס עליו, רק רוצה להגיד לו תודה על כל רגע שהיה כאן".

על סייכויי ההישרדות: "זאת משימה לא קלה אבל אנחנו מאמינים, נבוא וניתן הכול. אנחנו זוכרים היטב את הדרבי הקודם, אי אפשר לשכוח, אבל נעשה הכול על מנת לתת הכול בדרבי הזה. אני לא בא בטענות לאף אחד, כל אחד והשיקולים שלו, כולם יודעים כמה חשוב לי המועדון הזה. מו"מ לפעמים לא נעים בכדורגל אבל הכול כבר מאחוריי והמטרה היא לעמוד במשימה".

עוד בנושא

גיא לוזון: "הקבוצה התפרקה, לא ארד ליגה על לא עוול בכפי"
עירוני קרית שמונה גברה 1:2 על הפועל תל אביב
שמואל שיימן בראיון: "החוזים לא היו שווים כלום, סתם נייר"

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מוותר. אלטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully